Adio, prieten drag!

Dragă Chester,

Îmi este greu, foarte greu să accept realitatea. Încă nu mă pot obișnui cu ideea că ai plecat dintre noi, că nu o să-ți mai pot asculta vocea live. Da, plănuiam ca anul viitor să vin să te văd, să vă văd, pentru că întreaga trupă a însemnat ceva pentru mine. Voi mi-ați făcut copilăria/adolescența mai frumoasă, melodiile voastre mi-au dat puterea să merg mai departe în viață fără să-mi pese de ceea ce ziceau ceilalți. Am simțit că sunt înțeles, că cineva trecuse prin ceea ce treceam eu în acel moment. Primii ani de liceu au fost grei pentru mine, plini de violență și batjocură. Simțeam că nimic nu avea să se schimbe și că viitorul meu era sumbru. Versurile tale au fost ca un unguent pentru sufletul meu rănit, mi-au adus câteva raze de lumină în lumea mea gri, iar pentru asta îți mulțumesc.

Chester, chiar dacă nu ne-am întâlnit niciodată, să știi că vei rămâne în mintea și sufletul meu drept omul care mi-a schimbat viața. Tu și trupa. Linkin Park va rămâne trupa sufletului meu, indiferent ce se va întâmpla în continuare.

Cu lacrimi în ochi și cu inima înjunghiată de mii de cuțite, drag prieten, îți spun la revedere!

Mulțumesc pentru tot. Nu te vom uita.

5 gânduri despre „Adio, prieten drag!

  1. Hei…Eu sunt prietena ta de bloc.Ne împărțim amândoi ideile aici.Dacă vrei să vorbim mai mult,lasă-mi o adresă de Facebook/Instagram.Avem multe subiecte în comun.Hai să discutăm.
    P.S. Have a Nice Day!

    Apreciază

    1. Buna! Nu stiu daca ai vrut sa zici „blog”, in loc de „bloc”. Daca intr-adevar te-ai referit la bloc, cred ca ma confunzi. Oricum, ai adresa de IG aici, pe blog. Trebuie doar sa apesi pe iconita de instagram.
      P.S. La fel! 😀

      Apreciază

Lasă un răspuns

