Este prea mult?

Mă tot întreb…

Cred că fiecare blogger s-a întrebat acest lucru: ESTE PREA MULT? Să fim sinceri, să ții un blog pe picioare nu este chiar cea mai ușoară sarcină din lumea aceasta, dar dacă stăm și ne gândim mai bine, nimic nu este. Din când în când, mă întreb ce aș putea face pentru a-mi împrospăta mintea. Simt că stagnez, iar ideile bune mă părăsesc fără să mă anunțe. După lungi minute în care am analizat situația, am decis că cel mai bine ar fi să fac o mică pauză. Nu renunț la blog, ci doar încerc să stau o perioadă fără să mă interesez de statistici, SEO, articole și alți monștri bloggeristici. Am ajuns într-un punct din care îmi este foarte greu să ies, iar o pauză, oricât de mică este ea, m-ar ajuta enorm de mult, îmi va încărca bateriile și „cartușul” de creativitate. Vreau să cred că nu sunt singurul. Pentru a scrie conținut de calitate (cât de cât), trebuie să ai acel „chef” specific. Cheful se va simți și în articole, cititorul va putea observa modul în care bloggerul a scris articolul. Dacă scrii doar pentru a avea continuitate și cantitate, vei face un mare „fâs”.

Un lucru pe care l-am învățat în acești trei ani (!!!) de blogging, este că nu trebuie să te târăști pe genunchi până sângerezi. Nu ajută deloc, din contră, agravezi situația. Pauzele sunt benefice, iar orice blogger ar trebui să spună ”Time out!”. Sper ca acest „concediu” mă va ajuta să vin cu idei și proiecte proaspete. Dacă nu, măcar am încercat… Să ne vedem sănătoși și cu chef de scris!

8 gânduri despre „Este prea mult?

Lasă un răspuns

