Aţi întrebat. Oare v-am răspuns? (Prima parte)

Sincer să fiu, nu aveam de gând să scriu un astfel de articol, dar n-am avut încotro. Acum câteva minute am intrat ca orice blogger normal în pagina cu statistici. Nimic dubios până aici, dar puţină lume ştie că bloggerii pot vedea ce porcării cauţi tu pe „goagăl”Stai liniştit, nu da telefon la Poliţie, nu te spionează nimeni (încă), pur şi simplu văd cum ai ajuns pe blogul meu, mai precis, ce cuvinte cheie te-au adus la mine-n ogradă. Nu m-am putut abţine şi am pus de un top cele mai ciudate şi frecvente întrebări.

  • „poze vechi vigo ; despre orasul vigo; de viziatat in vigo” – Astea nu sunt dubioase deloc! Chiar mă bucur să văd că oamenii au început să se intereseze de oraşul Vigo şi că am putut să-i ajut. Bravo!  
  • „ce faci cu facultatea de litere; facultatea de litere ce iesi; carti de citit facultatea de litere; student la litere ; ce poti face cu facultatea de litere; cum e la litere; student la fac fe litete; atuuri pentru facultatea de litere; cat de bine trebuie sa stii engleza ca sa mergi la litere; ce faci dupa ce termini facultatea de litere; examene sunt grele la litere; este oare atat de grea facultatea de litere?” – Și lista poate continua, sunt îngrozitor de multe căutări pe tema asta. O să încerc să dau niște răspunsuri, dar pe scurt.

„Ce faci cu Facultatea de Litere?” – Ce faci și cu alte facultăți. Am văzut ingineri care lucrează în restaurante fast-food. Depinde de norocul fiecăruia. Poți ajunge într-o multinațională, poți ajunge traducător, poți ajunge profesor, poți ajunge să dai cu mătura pe stradă. Nu îți garantează nimeni un loc de muncă bine plătit. Ce contează că faci o facultate? Sunt mulți care fac…

„Cum e la Litere/ Atuuri pentru facultatea de Litere/ Cât de bine trebuie să știi engleza ca sa mergi la Litere” – Facultatea de Litere este frumoasă, dar și grea câteodată. Este văzută drept o facultate pentru „balerine/balerini”, se consideră că studenții de la Litere sunt niște inapți, tocilari, inadaptați sociali, care nu vor face nimic în viață. Fals! Un student (BUN) de la Litere  îți va demonstra cât de puține lucruri știi și te va face să plângi într-un colț. Nu vreau să pară o aroganță, dar de obicei așa se întâmplă. Crede-mă că am văzut cazuri. Se citește și se învață mult. Dacă nu ai înclinație către așa ceva, nu ai mintea deschisă și nu ești dispus să înveți, atunci nu ai ce căuta la Litere. Încă nu știu ce treabă are limba engleză cu facultatea de Litere. Dacă dorești să intri la Română-Engleză, Engleză-Franceză etc., da, trebuie să ai un nivel mediu. Vei învăța mult în facultate, dar trebuie să ai o bază. Nu va avea nimeni răbdare să te învețe Present Simple.

  • „facultatea de litere si nu-mi place sa citesc” – Ai intrat acolo? Nasol, bo$$uliK! 
  • „cum sa ma termin in ciorapi” – ÎN MOD SIGUR NU VEI GĂSI RĂSPUNSUL AICI! EXISTĂ ATÂT DE MULTE SITE-URI DE SPECIALITATE!
  • pasiunea mea lucru de mina” – Băi, oamenilor! Ce căutați pe blogul meu?
  • „de exemplu la o facultate daca ti ai ales o specializare aia o faci nu?” – Nu! Aleg să dau la Inginerie, dar mă duc la cursurile celor de la Arte. Tot aia e, nu-i așa?
  • „am vrut sa ma fac medic dar sunt profesor” – Pfoa! Nici nu știu ce să zic despre asta. Dintre sutele de căutări cu „vreau sa fiu profesor/cum devin profesor?”, asta a fost singura care mi-a sărit în ochi. Încă nu înțeleg dacă îi pare rău sau se mândrește cu lucrul ăsta. Mi se pare că eroul nostru încearcă din răsputeri să găsească alți „frați de suferință”. Dacă într-adevăr asta vrei să faci, îmi pare rău, dar nu te pot ajuta, nu cunosc cazuri. Sincer, îmi pare rău pentru ce ți s-a întâmplat.
  • „poze cu profesoare” – Uhm… Și ce vrei să faci cu ele? A, îți trebuie pentru un proiect?

Va continua…

*Sursă imagine*

16 gânduri despre „Aţi întrebat. Oare v-am răspuns? (Prima parte)

  1. Oh God! Ce caută unii… ceea ce mă miră dau de blog căutând ceva ce nici nu se află…
    M-ai făcut curioasă și am intrat și eu la mine și am dat de „povesti + 18”. Eu una nu am astfel de povești pe blog, doar de alea normale… Nu am să înțeleg vreodată cum a ajuns cineva căutând așa ceva, la mine pe blog. :))

    Totuși, nu cred că ai scris ceva pe blog despre ciorapi, măcar … :)))

    Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns

