Să aflăm povestea: Toamna la Sala Sporturilor Olimpia

Hopa! Este ceva în neregulă aici! Nu mai este o fotografie descrisă? Ce-am făcut, am luat-o razna? Nu, nu am luat-o. Am simțit că trebuie să învăț și altceva. Fotografia îmi place, o ador, nu renunț la ea, dar din când în când trebuie să mai faci și altceva pentru a nu se instala monotonia. În plus, nu strică niciodată să știi mai multe. De exemplu, eu nici măcar nu știu să filmez. Da, se pot folosi tehnici de compoziție din fotografie, dar la filmare trebuie să fii atent și la alte lucruri.
Nu poți spune: „Lasă că ajung acasă și o trec prin Photoshop”. Se poate edita un film, dar este mult prea complicat pentru unul ca mine. Până acum am filmat doar cu telefonul mobil diverse evenimente, nu a fost nimic artistic sau măcar pe aproape. Așa că am decis să învăț să și filmez. Și cum poți învăța cel mai bine dacă nu prin practică? Am luat camera și am plecat să filmez Sala Sporturilor Olimpia din Ploiești. Toamna, parcul se transformă într-un loc magic. Este plin de culoare, iar într-o zi cu soare este nemaipomenit de frumos. Este o plăcere să stai pe o bancă și să te uiți la dansul frunzelor care pică din copaci.

Trebuie reținut că pentru realizarea filmulețului nu am folosit nici trepied, nici obiectiv cu stabilizare. M-am descurcat cum am putut… Stabilizarea în softuri specializate strică imaginea și am decis să nu folosesc așa ceva. Sper că o să vă placă, chiar dacă este puțin cam lung și repetitiv în unele momente, dar știu ce să schimb acum. Următorul va fi mult mai bun, vă promit! Vizionare plăcută!

Lasă un răspuns

