Ce am văzut la Webstock 2016

„WOW! Câtă lume!” – Bogdan V.

Asta am zis prima dată când am pășit în Hotelul JW MARRIOTT București. Ce am făcut acolo? Pe ce planetă trăiești? A fost Webstock 2016! Cea mai mare și importantă conferință dedicată oamenilor cu prea mult timp liber (glumesc, desigur). Anul acesta am fost acceptat ca blogger acreditat și am avut onoarea de a mă întâlni cu oameni pe care nu i-aș fi văzut vreodată! De asemenea, am ascultat o mulțime de povești de viață, care pur și simplu te motivau, te împingeau să mergi mai departe, oricât de dificilă ar părea viața. Speakerii au avut un har aparte, aceasta este părerea mea. Nu știu dacă puteau aduce oameni mai interesanți de atât, iar când spun acest lucru sunt foarte sincer.

14542520_1438475836180265_8694215903553833481_o.jpg

Pe cine am văzut la conferință? Pe bune, nici măcar asta nu știi? Eh, nu contează, îți voi spune eu. Conferința a început cu Alexandru Tomescu. Da, celebrul violonist român, câștigător a numeroase premii internaționale, dar și naționale la festivaluri de muzică clasică. Acesta ne-a vorbit despre importanța muzicii în societatea noastră, dar și despre experiențele sale de viață inedite.

Imediat după Alexandru Tomescu, a urcat pe scenă nimeni altul decât Marian Godină, agentul de poliție care a reușit să aducă puțină culoare în lumea Poliției, o lume în care disciplina și seriozitatea ar trebui să fie cuvintele cheie. Suntem obișnuiți să-i vedem pe polițiști ca pe niște călăi, niște indivizi fără suflet care taie și spânzură. Ei bine, Godină este cu totul altceva. Este un om care nu și-a pierdut modestia, chiar dacă în ultima vreme a devenit extraordinar de popular. Pe lângă modestie, acesta posedă și un simț al umorului nemaipomenit, parcă nici măcar nu se chinuie („chinuiește” pentru elitiști) să scoată pe gură niște glumițe, care pur și simplu te fac să râzi. Unii domni care se ocupă cu stand-up comedy ar trebui să ia lecții de la acest om. Zic și eu…

După Marian Godină, Paula Herlo ne-a vorbit despre campaniile sale, care chiar au schimbat lucruri în România. Pentru asta ar trebui să-i fim recunoscători. Am remarcat că este o femeie puternică și nu renunță la proiectele sale, oricât de multe provocări ar apărea pe parcurs. La finalul conferinței, am putut să-l auzim pe Howard Dell, un om de la care avem atât de multe de învățat. Promit că voi scrie un articol dedicat poveștii acestuia.

Gata! Prima conferință s-a terminat! Am ieșit din sală și m-am îndreptat spre standurile din holul hotelului. Eh, așa da! Persoanele de la standuri chiar discutau cu tine, nu stăteau și se uitau pierdute în spațiu. Acesta este un mare plus! Am putut vedea standurile celor de la Bitdefender, care au lansat o aplicație de realitate virtuală foarte interesantă, cei de la HP au lansat cea mai mică imprimantă din lume, băieții de la Vodafone au anunțat aplicația 4G TV și parteneriatul cu Netflix…  Probabil v-ați plictisi de moarte dacă v-aș spune chiar tot ce s-a întâmplat acolo.

Au urmat după aceea alte conferințe, și anume: ”New Trends”, ”How to grow your blog”, ”How to vlog” și ”Social Media”. Trebuie reținut că la aceste conferințe au fost prezenți oameni cunoscuți din România și străinătate (Ravinder Takkar – CEO Vodafone România, Chris Whiteley – Netflix, Matei Dima – Bromania, Radu Dumitru, Geanina Staicu-Avram, aka Jamila Cuisine și mulți alții).

Evenimentul s-a încheiat cu decernarea premiilor Webstock și cu petrecerea binemeritată, dar nu am mai putut sta. Am uitat să spun că mi-am petrecut timpul împreună cu Ana, știți voi, cea de zi cu zi, și cu Dragoș Schiopu. Tot acolo am întâlnit și o tânără artistă, Gabriela Borța.

20160930_141220

(Poză incredibilă făcută cu un telefon incredibil. Te-ai prins că era o glumă, nu?)

În concluzie, Webstock 2016 a fost un succes total. A fost puțin cam aglomerat, cel puțin în timpul pauzei de masă, dar e bine, așa întâlnești oameni noi. Este prima ediție la care particip și pot spune că mi-a plăcut mult! A fost o experiență pe care nu o voi uita. Poate ne vom mai vedea și la anul, dar sub un alt nume. Ups! Gură spartă ce sunt!

Să vedem sponsorii care au făcut posibil acest eveniment fantastic:

Un gând despre „Ce am văzut la Webstock 2016

Lasă un răspuns

