Dreamhack 2016 – O părere sinceră

Dacă nu știați, la București în perioada 16-18 septembrie, s-a desfășurat Dreamhack 2016. Am fost extraordinar de încântat când am primit o invitație de trei zile la acest eveniment, dar mi-a trecut repede. În acest articol voi scrie FIX PĂREREA MEA, nu am fost plătit de nimeni pentru a face reclamă negativă, este pur și simplu opinia mea. Fiecare individ are dreptul la una, nu? Nici nu știu de unde să încep… 

Ediția de anul acesta s-a desfășurat în Sala Polivalentă, o locație destul de mică pentru un asemenea eveniment. Da, în sala cea mare nu prea s-a simțit lipsa spațiului, dar pe holuri a fost o adevărată nebunie: copii care alergau de colo-colo, indivizi care nu se uitau pe unde mergeau (mă simțeam ca într-un mosh pit de la un concert rock), mirosuri de toate felurile, dar asta era de așteptat, și nu în ultimul rând, mizerie. O grămadă!

Am ajuns în București vineri pe la ora 12:30, iar după ce am mers puțin prin Parcul Tineretului, am poposit în fața vestitei Săli Polivalente. Arăta promițător. Oamenii așteptau cuminți să intre în clădire, era veselie, nu era prea aglomerat…  Fiind prima zi și destul de devreme, nu prea s-a simțit nebunia (încă). Bun, uite-mă pe mine în fața individului care punea brățările de acces. Îmi scanează biletul, se uită scurt la mine, și îmi spune să întind „mânuța”. Eu, băiat ascultător, mă supun dorinței sale și îi întind mâna pentru a primi mult râvnita brățară… ROZ! Când am văzut monstruozitatea la mâna mea, aproape mi-a venit să plâng. Frumoasa mea încheietură îmi fusese „violată” vizual! Ce să mai spun? Trebuia să stau cu hârtia aia la mână trei zile mari și late, asta dacă doream să mai particip la eveniment. Nu vă imaginați cât de nasol este să mergi cu metroul, iar toată lumea să se uite insistent la încheietura ta sexy. E greu!

Nu mai contează acum. Brățara stă frumos în cutia cu amintiri (mai mult sau mai puțin plăcute). Și cum spuneam, intru în clădire și mă iau după turmă. Am ajuns într-o zonă cu niște standuri, nu foarte multe. Am văzut pe acolo standurile celor de la HP, TP-Link, câteva standuri care vindeau tastaturi și mouse-uri… Nu prea am avut multe de admirat, asta trebuie reținut. Veți vedea în filmulețul de mai jos câteva dintre ele. Veni și vidi, fără vici, pentru că nu aveam câteva sute de lei pentru a cumpăra un mouse. Da, poate arăta bestial, dar până la urmă este un simplu mouse. Eu și acum folosesc unul de 10 lei, dar care merge perfect!

Am plecat cu convingerea că aveam să găsesc ceva mai interesant în sala mare, care a fost acceptabilă. Repet, în momentul în care am ajuns acolo, nu erau prea mulți oameni. În fața mea se afla un ecran uriaș care transmitea un meci de Hearthstone. Nu prea interesa pe multă lume. Cei de la Monster Energy aveau un stand la care puteai juca Mortal Kombat, iar vis-a-vis de ei, se afla un stand League of Legends. Cam atât a fost pe acolo.

Mi-am găsit un loc bunicel în mijlocul sălii și am așteptat să înceapă distracția (meciurile de Counter Strike: Global Offensive). Eh, înainte de meciurile de CS s-a cam schimbat atmosfera. Într-un interval de 20 de minute, am fost pocnit în cap de vreo patru ori. Și asta de același individ, un puștiulică de maxim 12 ani, care a scăpat din „ghearele” mamei sale. Am trecut cu vederea, dar n-am putut să uit momentul în care puștanii au luat cu asalt încăperea. Se năpusteau cu bestialitate spre jucători, făceau glume aiurea, aruncau cu gunoaie, scriau înjurături pe pancarte pentru a le arăta camerelor de filmat… Groaznic!

Nu știu de ce organizatorii evenimentului i-au lăsat să intre. Majoritatea lor nici nu aveau buletin, iar dacă aveau, se comportau ca niște babuini turbați. Eu spun așa: dacă n-ai minim 16 ani, te prezinți la eveniment de mână cu mămica. Nu e nimeni obligat să accepte porcăriile lor. Mai nou, am devenit ținta atacurile rasiste și xenofobe. Ghiciți din cauza cui! Copiii ăia scăpați din lesă, au început să-i înjure și să arunce cu gunoaie în jucătorii profesioniști și în comentatori. Alții mai „pașnici”, s-au strâns buluc în fața scenei și cereau autografe în mijlocul jocului. Asta este o mare parte din comunitatea de gaming din România! Bineînțeles că după ei au lăsat dezastru. Ziceai că stai într-o groapă cu gunoi.

La final, m-am îndreptat spre ieșire, unde am văzut o fată îmbrăcată într-un personaj din League of Legends. Arata bine, trebuie să recunosc. Se pare că asta a gândit și un copil de maxim 13 ani, care s-a furișat în spatele ei, și-a scos telefonul și i l-a vârât sub fustă, făcându-i poză. Întâmplarea asta mi s-a întipărit în minte! Ce ziceam de copiii scăpați din lesă? Nu știu dacă așa au fost crescuți. Poate se comportă exemplar acasă, dar când scapă din mâna părinților își dau arama pe față. Nu știu ce să cred…

Am avut acces trei zile, dar am mers doar una. Nu este un eveniment la care să te duci de plăcere. Nesimțiții l-au stricat și ne-au făcut și de râs în străinătate. Dacă vreți să citiți mai multe, intrați aici.

twitterdh2016.jpg

Dragi organizatori, data viitoare introduceți o LIMITĂ DE VÂRSTĂ! Aveam mai multe de spus, dar deja plictisesc omul…

*Mai multe filmulețe:

Lasă un răspuns

