Încântați de noile telefoane Samsung, teroriștii au anunțat că vor renunța la bombele tradiționale

Nu de foarte mult timp, Samsung a lansat pe piață noi „phablete”, cunoscute sub numele de Samsung Note 7. Nimic ciudat până aici, însă după ce că băieții din compania Sud Coreană nu știu să numere (Note 5-…-Note 7), au cam dat-o în bară și cu bateria, care explodează din senin. Unii spun că ISIS ar folosi telefoanele Samsung pentru a distruge mașinile și pantalonii oamenilor nevinovați.

Totul a fost o simplă teorie, însă ISIS a revendicat atacul de acum câteva zile, când  Jeep-ul unui american a luat foc din cauza unui astfel de telefon. Iată ce a declarat John Thisisapamphlet, americanul ghinionist: „Well, ziua a început ca oricare alta, you know? M-am trezit, am băgat un cheesburger, bine doi, hai three, iar după aceea am mers la baie să îmi brush my teeth. Trebuia să plec la job, you know? După ce am ieșit din bathroom, am mers să turn on televizorul. Am vrut să urmăresc și eu niște news de calitate despre ISIS. Oh God, cât îi urăsc pe acei goat-rapers. La news, Trump nu a mai zis nimic about the teroriști, așa că am crezut că au perished. Am răsuflat liniștit, pentru că națiunea noastră avea să fie great again! The joy nu a durat mult pentru că am auzit an explosion foarte puternică afară, you know? Îmi iau repede mica mea bitch, o Chihuahua, o ascund sub bed, în dormitor, și merg outside. Ce să vadă my eyes? Minunatul meu Jeep era în flames. Vă spun că nu am mai cried atât de mult de când am scăpat borcanul plin cu peanut butter. Ce mi-au făcut acei sons of bitches? Sunt distrus, de ce my car? Ce au avut cu ea? What?”, spunea John cu lacrimi în ochi.

Mi s-a rupt inima când l-am văzut pe micul om de 130 de kilograme plângând. Interesant este că un membru ISIS a venit cu replica imediat după declarația americanului: „Hahaha! أمريكي ساذج!  De ce plângi? De ce? Tu plângi pentru o mașină, dar noi nu plângem că ne furați petrolul și ne răpiți caprele? Crezi că noi nu știm ce faceți cu ele? Lucruri rele despre care nu avem voie să vorbim. Este mai mare rușinea. Cum puteți să le mâncați? Cum puteți să le transformați în… Cum îi spuneți? Barbecue? Vreți barbecue, veniți la noi, vă dăm câte cămile poftiți, dar lăsați-ne caprele în pace! Lăsați-le în pace! Da, noi ți-am distrus mașina. Și ne-a plăcut! Na-na-na-na-na-naaa! Samsung ne-a sărit  în ajutor la momentul potrivit. Nici nu știau că telefonul lor avea să fie o armă perfectă! Da! Tu știi cât de greu este să mergi pe stradă cu 20 de kile de C4 în jurul taliei? Nu știi, tu nu știi! Nu ne înțelegi suferința. Așa sunteți voi, americanii. Nu ne înțelegeți niciodată! Vrem și noi să ne jucăm de-a puternicii. Voi primiți tot ce vă doriți, iar noi nimic… O să vă ardem toate Jeepanele. Sâc, sâc, sâc! Hai că plec. Mă așteaptă Tzitzi, capra, să ieșim la o plimbare. Samsung akbar! Ne bucurăm că ți-a bubuit mașina!”, a declarat cu zâmbetul pe buze Taliban Lasamainpaceh. Din păcate, sursele mele mi-au transmis că Tzitzi ar fi fost lovită mortal de un Dodge Ram 2500 pe o autostradă din Florida. Să te odihnești în pace, Tzitzi!

*Acest text a fost un pamflet. Stai cuminte cu mitraliera aia. Doar am glumit!*

**Sursă poveste și imagine**

2 gânduri despre „Încântați de noile telefoane Samsung, teroriștii au anunțat că vor renunța la bombele tradiționale

Lasă un răspuns

