Am intrat în rândul lumii!

„N-ai Facebook, nu exiști!” – zicală 2016

Eh, uite că am și exist! De acum încolo, mă puteți găsi și pe Facebook, unde am creat o pagină specială pentru blog și pentru fotografiile mele. Nu am mai scris nimic în ultimele zile, dar promit că o să mă revanșez și o sa ofer un Mercedes din 2016 primei persoane care scrie „Partikip!”. Atenție mare! Dacă nu scrie „Partikip!” cu „K”, nu dau premiul. Nu, nu am înnebunit, doar m-am amuzat puțin de tot ce se întâmplă în momentul ăsta pe incredibilul Facebook. Oricum, ideea este că am cam rămas fără inspirație. Am ajuns în momentul în care nu mai știu despre ce să scriu. Blog-ul împlinește în septembrie doi anișori! Doi ani în care am scris tot ce mi-a trecut prin cap. Am scris articole bune, care au ajutat multă lume, dar în aceeași măsură am scris și articole proaste și mult prea nasoale, iar de ele îmi este rușine și vreau să îmi cer scuze dacă am deranjat pe cineva. Acel Bogdan nesimțit căruia nu-i păsa de ceilalți a dispărut,  s-a maturizat. Ei bine, hai să nu exagerez… Nu s-a maturizat nimeni, doar că am învățat mai multe lucruri despre cum merge treaba cu blog-urile.

Acum că blog-ul are pagină de Facebook, am nevoie de ajutorul vostru. Un mic Like și un Share m-ar ajuta enorm de mult. Ideile vin când oamenii interacționează cu tine, poți vedea foarte ușor ce preferințe au și astfel poți scrie articole utile, fără a o mai da în bară. Spre final, vreau să vă întreb ceva: știți locuri interesante în care aș putea merge pentru a face fotografii? Eu mă gândeam la Transilvania. Ce îmi recomandați să vizitez? Chiar am nevoie de ajutor, așa că orice idee este bine-venită.

Aștept ideile aici și pe pagina de Facebook: www.facebook.com/mvbogdan/

2 gânduri despre „Am intrat în rândul lumii!

Lasă un răspuns

