Au ieșit, dar din ce?

Brexit? Ce e aia?

Dacă ai stat ascuns sub vreun bolovan și nu ai aflat veștile, să știi că Marea Britanie a votat să părăsească Uniunea Europeană. De ce au făcut tâmpenia asta, numai ei știu. Până la urmă este țara lor și fac ce vor cu ea, chiar dacă și-au cam tăiat creanga de sub picioare. În viață trebuie să faci și mișcări riscante, trebuie să îți asumi niște riscuri, nu-ți poți da seama dacă vei avea succes sau nu, dar măcar încerci, nu? Pe principiul ăsta au mers și frații noștri plouați aproape non-stop.

După lungi bătălii și campanii, majoritatea „englejilor” au votat să iasă din UE. Acum, ori au fost manipulați mai rău decât niște oi din stânele transilvănene, ori chiar cred că UK o va duce bine și fără UE, mai bine spus fără noi, ăștia „proștii”. Mi-a plăcut să urmăresc discuțiile de pe internet. Aparent banale și neimportante, acele comentarii și discuții au arătat de fapt adevărata față a multor britanici. Pot spune cu mâna pe inimă că nu am mai văzut atât de multă prostie, rasism și xenofobism de la discursurile lui Trump încoace.

Cu ocazia acestui referendum, oamenii care până acum nu spuneau nimic despre despre străinii care se duceau să  le „fure” locurile de muncă, acum au profitat de ocazie și au început să scuipe cuvinte îngrozitoare la adresa „cotropitorilor” care stau în momentul acesta pe insulă. Parcă toți rasiștii și xenofobii s-ar fi adăpostit în Marea Britanie. Chiar îmi pare rău că nu am făcut câteva poze unor comentarii de pe facebook. S-ar fi văzut mai bine despre ce vorbesc.

Eu nu înțeleg un lucru: de ce mama ei de treabă britanicii se plâng mereu de lipsa locurilor de muncă? „Vrem să facem un caca-maca pentru că nu avem locuri de muncă!”/ „Nu mai vrem să murim de foame, în timp ce străinii ne fură pâinea de la gura!”. Cam așa sună un individ britanic frustrat, care cel mai probabil stă pe internet și postează articole cretine, în timp ce soarbe câte o gură de ceai din ăla care se bea la ora 5. Tind să cred că ori sunt prea proști pentru a-și da seama ce se întâmplă în jurul lor, ori apelează la motivul ăsta tocmai pentru a manipula alți indivizi destul de reduși mintal.

Chiar atât de nasol o duc britanicii? Chiar nu au locuri de muncă?

Am vrut să văd dacă este adevărat și am intrat pe un site de job-uri. Ca să vezi ce surpriză! Brusc au apărut locuri de muncă! Slăvit fie Sfântul Brexit! Prostii! Locuri de muncă au fost și vor fi în continuare. Doar leneșii și frustrații consideră că nu există. Este mai ușor să te plângi ca un prost pe internet că nu găsești job, decât să-ți miști fundul de 200 de kilograme pentru a căuta unul. Eu am căutat locuri de muncă în Londra, nu am mai inclus și orașele mai mari de pe lângă. Ia uitați ce am găsit! Oferte pentru toate categoriile de oameni.

job.jpg

Ei se plâng că românii, bulgarii sau mai știu eu ce alte nații le fură „pâinea de la gură”, dar nu s-ar duce în viața lor pe acele posturi. Majoritatea românilor lucrează pe șantiere, în azile de bătrâni, unii mai curăță străzile, alții spală vase… Nu văd un britanic să facă așa ceva. Acum întreb și eu: oamenii ăștia, care au plecat din țara lor pentru a avea o viață mai bună, chiar vă fură locurile de muncă?

Uniune Europeană? Ce înseamnă?

Se spune că foarte mulți tineri au votat „Remain”, probabil pentru că și-au dat seama că nu vor mai merge în Ibiza atât de ușor. Oricum, asta nu înseamnă că toți tinerii au votat să rămână în UE. Au fost câțiva care au votat „Leave”. De ce? Nici ei nu știu, dar mai grav este că nu știu nici măcar ce înseamnă UE! După ce au votat, miciile genii britanice care au pus ștampila pe „Leave” , au dat fuguța acasă și au căutat pe atotștiutorul Google asta: „What is the EU?” Pe bune, fraților? Atât de proști sunteți? Votați să ieșiți din ceva, dar nu știți din ce? Eu votez să intrați din nou de unde ați ieșit (nu mă refer la UE)! Cine este cu mine? Facem de-un referendum…

Cltl4jFWEAEbnun.jpg

Și ca să închei cum trebuie, o să vă las în compania unei individe… Îmi pare rău, nu găsesc adjectivul potrivit pentru a o descrie. Sper din tot sufletul să fie o făcătură ordinară, iar tipa să fie actriță.

 

*Sursă imagine*

Un gând despre „Au ieșit, dar din ce?

  1. Lucrurile nu stau atât de simplu. U.E este o invenție fără cap și coadă De fapt despre ce uniune vorbim?! Păi noi suntem dezbinați în familile noastre, cu rudele, cu vecinii, cu colegii, cu șefii, cu guvernanții, cu străinii, cu…D-zeii noștri. Toate astea, cu intratul, cu ieșitul, cu locurile de muncă, cu estul cotropitor, cu musulmanii invadatori…fac parte din regii și scenarii bine puse la punct. Poporul, mulțimile…sunt masă de manevră, manipulabili, exploatabili, marionete inepte. Nu ne place(?!)…să FACEM ceva cu adevărat, nu să punem botu’ la manevrele păpușarilor lumii.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

