Am fost la Festivalul Luminii 2016. Iată ce am văzut acolo!

Ziua de 28 mai a fost una foarte aglomerată pentru mine. Pe lângă treburile obișnuite, am mai participat și la cea de-a cincea ediție Prahova Blog Meet 2016, care s-a ținut într-o locație interesantă, mai exact la Gândești?dar voi vorbi despre acest lucru într-o postare viitoare. Acum vreau să scriu despre un eveniment colorat și plin de veselie: Festivalul Luminii 2016. Am aflat că acest festival s-a mai desfășurat și acum un an, dar nesimțitul de mine nu a știut. Oricum, nu contează, important este că am fost ieri și am întâlnit oameni minunați și plini de viață, care fac ceva pentru comunitatea în care trăiesc. Pentru mine a fost raiul pe pământ, am fotografiat în stânga și-n dreapta, „împușcam” cu aparatul de fotografiat pe oricine, nu am avut milă de nimeni.

„Redescoperă frumuseţea lucrurilor mărunte” este motto-ul evenimentului denumit, în mod simbolic, „Festivalul Luminii”, un proiect cu tradiţie a Organizației Naționale „Cercetașii României”. – text preluat de pe pagina evenimentului „Festivalul Luminii 2016”.

Festivalul Luminii a fost pus la punct de către Organizația Națională „Cercetașii României”, despre care am aflat tot ieri. Pe bune, chiar trebuie să mă documentez mai bine în viitor. Nu am mai văzut de foarte multă vreme niște oameni atât de drăguți și de veseli. Practic, tot festivalul a fost „inundat” de veselie. Copiii alergau de colo-colo cu bomboane în mâini, făceau poze cu voluntarii costumați în personaje din basme și desene animate, aprindeau mici cutii confecționate din ziare… A fost frumos. Orașul nostru avea nevoie de așa ceva. Am spus-o și o repet: orașul Ploiești este un oraș mort, nu se întâmplă nimic important în el. Norocul nostru că mai există oameni care vor să facă ceva util pentru comunitate. Acești oameni ne scot din monotonia pe care am început să o agreăm. Nici nu ni se mai pare ciudat că alte orașe din țară organizează constant spectacole și expoziții, iar la noi nu se întâmplă absolut nimic. Noi ne-am obișnuit să trăim cu plictiseala…

În cocluzie, Festivalul Luminii a fost un eveniment foarte interesant, plin culoare, veselie și tinerețe. Nu am pierdut orele petrecute acolo, chiar aveam nevoie de ceva care să mă scoată din rutină, aveam nevoie de ceva pur și colorat. Țin să îi felicit pe cercetașii din Centrul Local „B.E.S.T.” Ploiești pentru această inițiativă. La cât mai multe!

Am realizat un mic album foto pe pagina mea de Flickr. Acolo veți putea vedea câteva dintre cadrele pe care le-am „tras” ieri, dar o să postez și aici două-trei fotografii, așa, ca o mostră.

 

2 gânduri despre „Am fost la Festivalul Luminii 2016. Iată ce am văzut acolo!

Lasă un răspuns

