Atenţie la exerciţiile fizice care vă promit un „nou corp”!

Vrei un corp nou?

Munceşte pentru el! Nu sta de pomana în faţa calculatorului în timp ce mănânci tot felul de prostii. Du-te şi fă mişcare! De care? De care vrei, numai fă ceva, mişcă-te! În mod normal nu aş fi scris despre aşa ceva, dar pur şi simplu sunt uimit de prostiile pe care le postează unii pe internet. Nu sunt antrenor de fitness, sunt doar un iubitor al acestei discipline sportive, o practic de ceva vreme, nu la nivel profesionist, nu vreau sa devin culturist si nici nu imi plac corpurile pline de muşchi. Sunt doar un om care a găsit în mişcare cheia unei vieţi mai bune şi mai sănătoase. Atât de mult îmi place această disciplină, încât de la toamnă doresc să încep o altă facultate: Facultatea de Kinetoterapie şi Motricitate specială. Vreau să fac ce îmi place, nu să stau o viaţă întreagă prins într-un birou cu ochii în monitor. Poate este visul multor oameni, însă nu şi al meu, fug de munca de birou ca „dracu’ de tămâie”. Vreau să mă fac util, vreau să ajut oamenii să se mişte din nou, să se bucure din nou de viaţă.

Am cam deviat de la subiect, aşa că ar fi bine să spun acum ce mă nemulţumeşte. Mă enervează la culme să văd cum unele site-uri îşi bat joc de cititorii lor oferindu-le tot felul de secrete prin care îşi pot schimba modul în care arată. Practic, indivizii ăştia disperaţi de numărul de vizitatori şi de like-uri îşi hrănesc cititorii cu minciuni gogonate, cu tot felul de diete sau mişcări „minune”. Nu există aşa ceva. În ceea ce priveşte dietele, aici pot spune doar că fiecare organism reacţionează diferit. Poate că unei persoane i se potriveşte o anumită dietă, dar alteia îi face rău, aşa că o vizită la nutriţionist este indicată. Nu mai încerca „extraordinarele diete ale vedetelor”! Probabil o să îţi baţi joc de propriul corp şi vei cauza dezechilibre de toată frumuseţea.

Bun, acum că am lămurit-o cu dietele, ar fi cazul să vorbesc puţin despre acea mişcare care îţi oferă un „nou corp”. De ce tot folosesc acele două cuvinte? Pentru că aşa spune domnul Doctor Laslău. Era cât pe ce să mă iau de el, dar am văzut că nu el a scris articolul, ci echipa care se ocupă de site. Ulterior, am văzut că indivizii au preluat articolul din altă parte, deci nici măcar nu au avut interesul de a scrie ceva 100% original, doar l-au tradus. Şi vrei să afli altceva mai frumos? Nici indivizii aceia nu au scris articolul, ci alţii de la un al TREILEA SITE! Păi este frumos, măi oameni buni? Aşadar, acelaşi articol este plimbat pe toate site-urile dubioase de nutriţie. Trebuie să ai mare grijă ce citeşti şi ce pui în aplicare! Ceva îmi spune că indivizii din spatele acelor site-uri nici măcar nu au pregătirea necesară pentru a scrie aşa ceva.

Titlul în limba română sună aşa: „4 minute, 28 de zile – UN NOU CORP!”. Un om care nu ştie despre ce este vorba, va crede aşa ceva. În realitate, este o prostie.

„Exercitiul de astazi este facut de numerosi oameni, de pe intreg mapamondul, si livreaza rezultatul promis: un nou corp! Scandurile (planks) sunt un exercitiu esential pentru intarirea musculaturii partii mijlocii a corpului. Desi incepatorii cred ca sunt prea usoare, si sar peste ele, acestea aduc beneficii incredibile!”-  http://www.andreilaslau.ro/4-minute-28-de-zile-un-nou-corp

Exerciţiul este foarte bun, şi mie îmi place să-l fac, este extraordinar, dar el singur nu îţi schimbă corpul! Se pare că cel care a scris articolul, nu a precizat că trebuie să mai faci şi altceva pe lângă. Nu există un singur exerciţiu care să îţi poată schimba corpul, trebuie combinat cu alte exerciţii fizice, iar rezultatele se văd în timp, nu în doar 28 de zile. Trebuie să faci sport regulat şi să ai grijă la alimentaţie, altfel, poţi face câte „scânduri” vrei, tot nu vei vedea rezultatele dorite.

Este groaznic, groaznic… Să le oferi articole de toată jena unor oameni care nu ştiu despre ce este vorba… Ruşine! Îţi ofer un sfat prietenesc: citeşte cu atenţie şi nu lua totul de bun. Pe internet umblă milioane de sfaturi de nutriţie şi fitness, aşa că cel mai bine este să apelezi la profesionişti şi să citeşti cărţi de specialitate.

*Sursă imagine*

10 gânduri despre „Atenţie la exerciţiile fizice care vă promit un „nou corp”!

  1. Bogdane, Bogdane, am avut asa un feeling ca nu trebuie sa intru aici, pentru ca, la final, o sa-mi scada stima de sine si mai mult (de parca ar fi posibil asa ceva)! Ah, nu, ca sunt total de acord cu ce-ai scris, doar ca trebuie sa fiu onesta pana la capat si sa spun ca-ti scriu de pe scaunul meu de sedentara, fumand si band cafea. Ma ajuta daca adaug ca am o pereche de incaltari Adidas in picioare? Sper totusi ca, intr-o zi, sa-ti pot urma exemplul…
    Facultatea de kinetoterapie e o alegere excelenta, te felicit si iti urez succes, e clar ca ai chemare pentru asta! 🙂

    Apreciat de 2 persoane

  2. Ești acoperit de dreptate. Exact așa cred și eu. Prestez o muncă statică, dar de câte ori pot, fac mișcare. Orice grăunte contează. Zilnic. Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. (Stropul face o gaura in piatra, nu prin forta, ci prin cadere repetata).

    Apreciat de 1 persoană

  3. Merită distribuit articolul. Mi-ai luat vorbele din gură!

    Ah, să nu uit: mult succes în tot ceea ce îți propui. Ideea unei astfel de facultăți nu e pentru oricine, iar tu nu ești oricine. Știi ce vrei și mă bucură enorm acest lucru! (:

    Apreciat de 1 persoană

      1. Din pacate e plina de genul de antrenuri care nu ar trebui sa profeseze asa ceva. Nu sunt de ei…nici fizic, nici psihic. De suflet nici sa nu mai vorbim. Putin sunt cei ce isi fac meseria cu sufletul…

        Apreciază

Lasă un răspuns

