Prahova Blog Meet 2016 (martie) – Pareri

Bine v-am regasit! Ieri a avut loc cea de-a treia editie Prahova Blog Meet din acest an. De data aceasta ne-am strans in jurul meselor de la Grillandia, un steak house din Ploiesti Shopping City. Baietii de acolo au fost extraordinar de primitori si de prietenosi cu noi si chiar mi-a placut atmosfera. Chiar o sa revin pentru a gusta din fripturile pe care le pregatesc cu atat de multa pricepere si pasiune. Am auzit ca sunt bune de te lingi pe degete.

Este deja al doilea blog meet la care iau parte si pot spune ca nu am plecat dezamagit. John Cristea  ne-a prezentat modul in care ar trebui scris un articol, adica despre ce trebuie sa tinem cont in momentul in care ne punem in fata tastaturii cu gandul de a scrie ceva. Astazi am mai intalnit si cativa bloggeri interesanti, dar i-am revazut si pe cei de data trecuta. Ca de obicei, atmosfera a fost prietenoasa, Vali  ne-a facut poze, Dragos  ne-a luat un mic interviu, daca pot spune asa, si ne-a ajutat ca de fiecare data cu tot ce a putut, Andrada  si-a impartasit dragostea pe care o poarta micutelor mieunatoare, cunoscute sub numele de pisici, Sebastian si-a pus in practica talentul de magician, si multe altele. A fost o editie frumoasa si chiar mi-a placut ca am intalnit oamenii si in offline, in realitate, nu doar pe blogurile lor.

Un singur lucru nu mi-a placut: galagia. Nu este vina restaurantului la care am fost, as fi destul de tembel pentru a da vina pe ei. Nu, pur si simplu se amestecau toate melodiile care se auzeau in fiecare restaurant de la etajul cu mancare, plus galagia de la cinema. Acest lucru a facut imposibil de auzit ceea ce spuneau oamenii de la capatul celalalt al mesei. Repet, zona este buna pentru a manca si a te simti bine, dar cred ca pentru conferinte ar fi indicate alte locuri mai linistite. Asadar, daca vreti sa iesiti cu prietenii si sa mancati fripturi delicioase, Grillandia este alegerea potrivita.

Cel mai mult m-a impresionat Alex Brasoveanu, tanarul care ne-a servit. Dupa ce ne-a prezentat povestea restaurantului Grillandia, ne-a spus cu tristete ca bloggerii nu scriu deloc despre dansurile si despre traditiile romanesti. Si chiar asa este! Nici nu mi-am dat seama de acest lucru, pe bune. Suntem romani, dar nu ne promovam traditiile pe internet. In schimb, le promovam pe cele ale strainilor. Alex a reusit sa imi deschida putin ochii si ii multumesc pentru acest lucru. Tot am scris despre alte tari, despre alte culturi, dar despre tara mea nu am scris deloc, asa ca voi incerca sa scriu si despre Romania si traditiile sale, atat cat pot. Nu am vazut niciodata in realitate dansurile populare romanesti, dar promit ca o sa merg pentru a avea ce scrie. As putea scrie si despre dansurile pe care le vad pe youtube, dar nu au acelasi farmec. Alex practica dansurile populare romanesti din clasa a treia si este membru al ansamblului folcloric Doina Prahovei. Va dati seama cata pasiune poate exista intr-un om? Aceeasi pasiune s-a vazut si ieri cand ne vorbea despre dansurile populare. Tot respectul meu pentru dansatorii din ansamblul „Doina Prahovei”! Continuati sa faceti ceea ce va place si nu va lasati!

20160326_120018_RichtoneHDR-Copy-3159httbyb6jwxbow5vxfk
El este Alex.

Ziua de ieri a fost una reusita si astept cu nerabdare cea de-a patra editie a Prahova Blog Meet 2016!

Au fost prezenti:

*Fotografia lui Alex a fost realizata de catre Maria Mazilu. Le multumesc amandurora pentru ca m-au lasat sa folosesc imaginea.*

**Fotografia restaurantului Grillandia a fost luata de pe site-ul lor.**

Lasă un răspuns

