Prahova Blog Meet 2016 (februarie) – Prima impresie

Dupa cum am mai spus si acum cateva zile, azi a avut loc cea de-a doua editie Prahova Blog Meet pe anul acesta. Evenimentul a fost organizat in incinta Bistro Boema, o pensiune-restaurant cu specific german, un loc foarte frumos. Cu siguranta voi mai merge acolo, personalul a fost dragut, iar locul curat. Mi-a atras atentia peretele pe care era pictata o scena din Germania medievala. Interesanta ideea, mi-a placut mult!

 Chiar daca evenimentul a avut loc sambata dupa-amiaza, nu am simtit ca am pierdut nimic, ci din contra, am invatat foarte multe lucruri azi. Dragos Schiopu  a reusit sa faca o prezentare foarte utila din care toti am avut cate ceva de invatat. Pana la urma, participam la astfel de intalniri tocmai pentru ca vrem sa invatam, sa evoluam ca bloggeri, dar si ca persoane. Un blogmeet este locul in care inalnesti oameni cu idei si conceptii diferite despre tot ce ne inconjoara, este locul in care iti poti spune punctul de vedere fara a-ti fi frica de faptul ca o sa rada cineva de tine. Daca esti preocupat/a de acest lucru, sa stii ca nu se intampla asa ceva in aceasta comunitate. Am ramas impresionat de prietenia de care au dat dovada toti participantii. Chiar daca nu cunosteam pe nimeni, fiind prima data cand am participat la o astfel de intalnire, nu m-am simtit deloc exclus. Oamenii au fost foarte de treaba si chiar imi place lucrul acesta. Asa ar trebui sa se comporte niste oameni civilizati. Un alt lucru pe care l-am remarcat, a fost ca nimeni nu a baut alcool, desi frigiderul cu bere era fix langa masa noastra. Nu am nimic cu bautul unei beri, dar consumul de alcool  nu-si avea locul acolo.

In concluzie, mi-a placut la nebunie evenimentul si astept cu nerabdare cea de-a treia editie din acest an unde presimt ca vor veni mai multi oameni. Daca sunteti pasionati de blogging sau de scris, trebuie sa veniti la Blog Meet-ul din luna martie (timp este suficient!). Inca nu stiu sigur unde se va tine, dar sa fiti siguri ca va voi tine la curent. Este o experienta de neratat!

Au participat

  • Dragos Schiopu – „Antreprenor. Pasionat de tehnologie și blogging. Dezvoltator de afaceri online. Optimist și perseverent. Om”. Am copiat descrierea de pe blogul sau pentru ca mi s-a parut ca s-a caracterizat cel mai bine. Este un adevarat profesionist si acest lucru se vede foarte usor. Dragos scrie pe http://dragosschiopu.ro/ si pe mai multe site-uri.
  • Maria Pirvulescu – o fata care stie foarte multe despre blogging, dar care nu are deocamdata un blog personal. Sa speram ca isi va deschide unul in viitorul apropiat.
  • Vali Ovidiu – un fotograf plin de energie si extraordinar de amuzant. Isi posteaza fotografiile pe http://www.valiovidiu.ro/ 
  • Andrei Nancu – detinatorul unui magazinului online http://www.auto-piesa.ro/. Un om incredibil de amabil si prietenos. Daca aveti nevoie vreodata de piese auto…
  • Sebastian Stefan – un baiat de 16 ani pasionat de magie care in mod sigur va avea succes in viitor. Ii puteti vedea articolele si  spectacolele pe blogul personal: https://sebastianstefan.wordpress.com/
  • Bogdan Dinu – Blogger si membru al Consiliului National al Elevilor. Puteti vedea cu ce se mai ocupa pe blogul sau: https://bogdinu.wordpress.com/
  • Anca Stan – Inca nu am apucat sa citesc prea multe articole de pe blogul sau, dar am vazut ca se bazeaza mai mult pe relatii, pe pshilogia relatiilor. O puteti citi pe http://ancastan.ro/
  • Andra Elena – Pe Andra o urmaream chiar dinainte de a participa la blogmeet. Chiar nu mi-am dat seama ca stateam fata in fata cu ea. Este pasionata de poezie si de tot ceea ce este frumos. Ii puteti vedea creatiile aici: https://faracerneala.wordpress.com/

*Sursa imagine: google.com

Lasă un răspuns

