Universitatea are grija de noi!

Ho, ho, ho, dragii mosului! Inca n-a venit timpul, asa-i? Nu conteaza… Probabil va intrebati de ce am pus titlul asta. Nu va faceti griji, o sa vedeti voi care este „smecheria”. 

Scriu articolul cu o mana si cu alta tin servetelul. De ce? Pentru ca Universitatea Petrol-Gaze are grija mare de studentii care „isi dau duhul” in salile de clasa. Ce s-au gandit baietii destepti de la conducere? Sa opreasca caldura in mijlocul lui DECEMBRIE! In unele sali din universitate ai impresia ca te-ai teleportat in mijlocul Antarcticii. Mai-mai sa vezi niste pinguini cum se prostitueaza in fata ta(femelele pinguin se prostitueaza pe niste pietricele care servesc la construirea cuibului, dar mai multe informatii gasiti pe google).
Sincer sa fiu, nici nu ma intereseaza motivul pentru care nu avem o banala, dar necesara apa calda in calorifere. Sunt student european si am drepturi! Nu mi se pare in regula ca o universitate care primeste in fiecare an o multime de studenti straini care vin sa invete, sa opreasca caldura fix cand este cea mai mare nevoie de ea. Este a nu stiu cata oara cand racesc(si nu numai eu) din cauza lor. Unde voi ajunge in ritmul asta? Imi platesc ei medicamentele sau imi ofera ei inapoi timpul pierdut in pat si in spital? Nu! Ii doare la basca de stundetii lor. Nu sunt in stare sa ofere un minim de confort. De furat, fura ca in codru…
Am tot auzit zvonuri cum ca s-ar fi defectat nu stiu ce instalatie, rahat pe bat! Pun pariu ca au facut vreo smecherie cu banii si au taiat apa calda pentru a-si umple ei buzunarele. Doar vacanta aia la Viena nu se plateste singura, nu?

Daca apa calda nu gasim, curatenie nici atat. Baile si unele sali de curs sunt infecte. Ti-e si scarba sa te duci la baie, pe bune vorbesc. Acum stau si ma intreb ceva: unde sunt toti banii colectati de la numerosii studenti care platesc taxa de scolarizare? Unde sunt fondurile oferite de catre Minister? Unde sunt, dragi indivizi de la conducere? Inteleg ca profesorii trebuie platiti, iar utilitatile(ce gluma buna!) costa si ele ceva, dar restul banilor unde sunt? Ati mai facut ceva pentru universitatea asta? Ma rog, in afara de faptul ca ati taiat caldura. Cladirea arata de parca ar pica pe tine, chiar ma rog sa nu ma prinda vreun cutremur in cladirea principala. La intrare ati lipit cu scotch un geam spart si exemplele continua…

Unde se duc toti banii primiti? Norocul meu ca nu platesc scolarizarea, altfel nu m-ati mai fi vazut, dar imi este mila de colegii care platesc pentru conditiile astea. De ce va bateti joc de noi? Cu ce am gresit?

Si se mai mira lumea ca din ce in ce mai multi studenti romani aleg sa urmeze o facultate in strainatate. Acum este clar de ce pleaca? Nu cred ca am vazut vreodata in Spania mizerie in universitate. Se facea curatenie generala in fiecare dimineata inainte de inceperea cursurilor, iar bancile erau dezinfectate si spalate. Alta viata, nu? De ce nu putem avea si noi asa ceva? In schimb noi primim sobolani! In primul an de facultate am crezut ca vad o veverita cum traverseaza in fata mea. M-am inselat, era un sobolan urias! Nu a fost singura data cand m-am intalnit cu Mickey Mouse-ul UPG-ist, l-am mai vazut si in alte zile. Pot spune ca am devenit amici.

Este timpul sa inchei. Inca o data: multumesc Universitatii Petrol-Gaze din Ploiesti pentru minunatele conditii oferite! Va urez sarbatori fericite in timp ce eu stau si ma indop cu medicamente!

 

 

9 gânduri despre „Universitatea are grija de noi!

  1. tu te plângi că stai 8 ore la facultate în frig? :)) ești culmea….să vezi la cămin cum se sta…apă caldă cu program care normaaal că se respectă din părți. Asta când apa caldă nu e apă rece. Și e mișto să stai cu 2 pături pe tine că nu dă drumu la căldură. Asta încă țin minte că doar „vremea mea” abia s-a dus …

    Apreciază

  2. Trist, dar foarte adevărat. Din păcate în România încă nu se ține cont de faptul că la baza piramidei lui Maslow stă satisfacerea necesităților de ordin fiziologic (cum ar fi cele biologice ca hrana, apa, aerul, igiena, somnul)… Și fiindcă tot ai adus vorba de „veverițe”, ei bine, facultatea în România poate funcționa foarte bine pe post de „leac de frică” (if you know what I mean)

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

