Prima mea fotografie cu un DSLR

Fericire mare! Dupa cativa ani de asteptat, am reusit sa-mi cumpar ceva care o sa-mi faca viata mai frumoasa, dar si mai usoara: un DSLR.

De-abia astept sa am putin timp liber si sa ies la o „sedinta foto”. In cazul in care va intrebati de ce nu mai scriu, motivul este unul cat se poate de simplu: nu am timp! Licenta si proiectele pentru facultate ma omoara. Promit ca o sa mai scriu ceva in fiecare saptamana, asta daca pot…

Sincer, chiar vreau sa se termine toata nebunia asta. Nu-mi place, o urasc, o detest, o dispretuiesc si lista poate continua…

Pana cand ne vom revedea, va las prima fotografie facuta cu „noul meu prieten”. Este neprelucrata. Nu am vrut sa o editez, am vrut sa fie neprihanita. 🙂

IMG_1040

6 gânduri despre „Prima mea fotografie cu un DSLR

Lasă un răspuns

