O noua modalitate de a-ti petrece timpul liber: escape room

11222708_839512059500003_4198468464661506924_n

Salutare lume! Tocmai m-am intors de la un maraton de escape rooms. Astazi s-a desfasurat o competitie intre facultatile din cadrul Universitatii Petrol-Gaze din Ploiesti.  Fiecare facultate a trimis o echipa formata din patru sau -in cazul nostru- trei persoane, iar echipa care a evadat cel mai repede, va castiga un weekend la Cetatea Craiului Rasnov.

Nu cred ca vom avea vreo sansa avand in vedere ca am fost in handicap, dar eu inca sper. Nu ma costa nimic sa visez…

Prima data ne-am dus la Escape Republik, unde a trebuit sa evadam dintr-o camera care avea ca tema Zodiacul. Dupa lungi chinuri, am reusit sa descifram toate enigmele si sa iesim din camera in care am facut prapad. Sincer, chiar mi-e mila de baiatul care a trebuit sa stranga dupa noi.

Puzzle-urile nu au fost nici grele, dar nici usoare. Conteaza sa nu te pierzi in detalii, totul este mai simplu decat pare. Camerele sunt bine gandite si iti pun „motorasul” in miscare.

Daca nu stiti ce sa faceti intr-un weekend, va recomand experienta.

Dupa ce am evadat din camera de la Escape Republik, am fost „rapiti” de catre un pirat care avea de gand sa ne vanda pe post de sclavi. Astfel am ajuns la X3M Real Escape Room. Daca in cealalta parte am pasit in lumea mistica si intunecata a vrajitoriei si a zodiacului, aici am vazut cum este sa evadezi din „Cabina Capitanului”.

Acea camera mi-a adus aminte de filmele cu pirati pe care le vedeam cand eram mic. Avea de toate: sertare si camere ascunse, seifuri, harti, comori, lanturi si rom. Era sa uit de muzica. Ambele camere au avut muzica foarte buna care faceau ca atmosfera sa fie una mai speciala.

A fost extraordinar de amuzant, insa unele puzzle-uri au fost destul de dificile. Nu a spus nimeni ca va fi usor sa evadezi de pe o corabie de pirati.

Intr-un final, am reusit sa evadam din camera capitanului inainte ca acesta sa ajunga in port sa ne vanda cumparatorilor de sclavi.

A fost o zi extraordinar de amuzanta, si chiar aveam nevoie de ceva care sa ma scoata din rutina plictisitoare…

Daca sunteti din Ploiesti si vreti sa experimentati ceva nou, va recomand cu caldura cele doua escape rooms. Nu veti regreta, credeti-ma!

Escape Republik: https://www.facebook.com/escape.republik

X3M Real Escape Room Ploiesti: https://www.facebook.com/RealEscapeRoomPloiesti?fref=ts

Un gând despre „O noua modalitate de a-ti petrece timpul liber: escape room

Lasă un răspuns

