Daca schimbi poza de profil, copiii nu vor scapa de cancer!

Titlul reprezinta versiunea mult, mult, mult… mai scurta a acestui articol. Prin articolul acesta vreau sa le deschid ochii oamenilor care au impresia ca-i ajuta pe copiii cu cancer, schimbandu-si poza de la profil.

Dragilor, ce faceti voi este o mare tampenie! Vreti sa pareti importanti si milostivi, dar de fapt nu faceti nimic. Va mintiti pe voi insiva! Am vazut mai multe mesaje postate pe facebook, multe dintre ele absurde si fara pic de logica. De exemplu: „Pentru fiecare poza de profil schimbata, Facebook va dona 1 euro pentru tratamentul copiilor care sufera de cancer.”

Intelegeti de ce sunt eu revoltat? Daca nu, mai cititi inca o data! Daca nici acum nu vedeti buba, sau tumoarea, depinde cum vreti sa-i spuneti, o sa va lamuresc eu. In primul rand, Facebook nu va dona niciodata bani asa aiurea. Like-urile, pozele si alte minunatii care colinda pe plaiurile „feisbuciste” nu vor ajuta copiii care au cancer, nu le vor da mancare africanilor si nici nu vor salva oameni de la moarte. Pur si simplu sunt niste idiotenii inventate de niste oameni care tind sa cred ca sunt inteligenti, din moment ce pot controla atat de multe persoane fara prea multa bataie de cap. Voi nu vedeti ca sunteti manipulati, mintiti, si ca persoanele din spatele tampenilor astora rad si cu fundul de voi?

In al doilea rand, daca va schimbati poza de profil, ce rezolvati? Aveti impresia ca acei copii vor scapa de o boala incurabila?  Daca da, atunci mi-e mila de voi. In loc sa umpleti news feed-ul prietenilor, nu mai bine puneti frumusel mana pe mouse si cautati pe MARETUL INTERNET organizatii care se ocupa cu asa ceva? Daca tot vreti sa ajutati copiii, cred ca ar fi mult mai bine daca ati dona cativa lei unor astfel de organizatii. Doar asa ii puteti ajuta, restul lucrurilor care apar pe retelele sociale sunt doar porcarii care va dau impresia ca faceti ceva util in viata. Din pacate, nu este asa…

Sunt deranjat de toata treaba aceasta, sincer! Mesajele care se termina cu „… sa constientizeze lumea ca exista si cancer la copii.” ma scot din minti. Daca nu citeam pe facebook, nu stiam ca si copiii sunt predispusi la cancer. O poza sau un mesaj nu vor impiedica aparitia tumorilor. Cancerul a fost si va fi o parte intunecata a existentei noastre. Nu te poti feri de el, nu stii cand te va lovi, asta daca te va lovi vreodata, sau daca o sa mori calcat de o masina. Pur si simplu cancerul exista. Pana si animalele il fac, dar nu am vazut pe nimeni care sa se alarmeze…

Sfatul meu este urmatorul: puneti mana si donati si nu va mai prefaceti ca ajutati! Este usor de tinut minte, mai ales ca si rimeaza. Invatati-l ca pe o poezie, iar data viitoare cand mai vreti sa postati idiotenii, aduceti-va aminte de mesajul de mai sus.

Daca nu stiti unde sa donati, Bursa de fericire reprezinta cea mai buna alegere. Bineinteles, exista mai multe site-uri, dar acesta imi inspira mai multa incredere.

13 gânduri despre „Daca schimbi poza de profil, copiii nu vor scapa de cancer!

  1. Implicarea in actiuni de tot felul pentru a sensibiliza opinia publica, ce-i rau in asta. Noi romanii suntem intr-o permanenta negare. Evident din cauza saraciei, stresului si hrana proasta, acest flagel ucide milioane de fiinte.I n fiecare zi ar trebui sa ne gandim ca fiecare dintre noi are in organism acest microb, cu totii suntem vulnerabili.

    Apreciază

      1. E o diferenta intre a sensibiliza si a ajuta. Prin intermediul internetului este greu sa donezi, e riscant. Cred in continuare ca a fost vb. despre sensibilizare. Copiilor poate chiar le-a placut acest joc al oamenilor mari.. De ce nu.

        Apreciază

      2. Nu stiu de ce imi reprosezi mie asa ceva. Nu am avut intentia de a ma da „interesant”. Pana la urma, scriu ce vreau, daca cineva citeste si nu este de acord, poate pleca…

        Apreciază

  2. finally!!!! cineva care spune pe sleau!!! deci nu sunt singura ”nebuna”. Mama mea a murit de cancer, bunica mea a murit de cancer. NU mi-am schimbat niciodata pozele de profil si nici n-am dat share la cele enspe mii de poze care exista pe FB. M-ar ajuta ceva daca as face asta? Nu. Mi-ar aduce mama si/sau bunica inapoi? Nu. Ar impiedica alte femei sa faca cancer de sin,colon, etc? NU. Si atunci? pt ce?
    Am cumparat bratari din acelea roz de cauciuc ( sau ce amar de material e ala) ,pt ca toti banii adunati din vinzarea lor, se donau pentru research. Mai mult de atita nu pot face.

    Apreciază

Lasă un răspuns

