La multi ani, blog mic!

(sursa foto: Google.com)

4 septembrie 2014. Este ziua in care micul meu blog s-a nascut. Am inceput timid, cu foarte putine articole, scrise intr-un mod destul de ciudat pentru nu stiam ce sa scriu, cum sa scriu si cat sa scriu. Nu-mi vine sa cred cat de multe lucruri poti invata intr-un singur an. Am invatat enorm de multe de la bloggerii pe care-i urmaresc. Prin aceasta cale vreau sa le multumesc! Fara sa-si propuna acest lucru, m-au ajutat sa-mi dezvolt propriul stil, propriul mod de a scrie si de a vedea lucrurile.

Lumea m-a intrebat deseori:”De ce ai creat blog-ul? Cu ce te ajuta, castigi ceva din asta?”.

Am creat blog-ul pentru a-mi scrie experientele din Spania. Nu am vrut ca acele momente si sentimente sa dispara din mintea si din sufletul meu. Am avut parte de momente frumoase, dar si de momente mai putin placute, pe care am dorit sa le scriu. Intr-un fel blog-ul m-a ajutat sa ma descarc si sa le transmit prietenilor si familiei adevaratele mele emotii.

Si ca sa raspund la ultima intrebare: nu, nu castig nimic din blogging. Scriu de placere si atat. Cred ca este suficient. Nu viesez sa am sute de mii de unici pe zi si sa ma imbogatesc peste noapte.

Va multumesc tuturor!

La multi ani, Un blog despre orice! 😀

4 gânduri despre „La multi ani, blog mic!

Lasă un răspuns

