Stiai ca?

Nu am mai scris nimic in ultimul timp si simt ca am neglijat putin blog-ul. Nu am mai scris deoarece inspiratia mea a decis sa plece in vacanta pe undeva prin Tailanda. Bineinteles, all inclusive, bilete de avion, masaje si tot ce trebuie, toate platite de mine. Inspiratie, daca citesti asta, sa stii ca nu am nevoie de tine. Nu te mai obosi sa te intorci acasa, pentru ca nu te mai primesc. Este „perfeeect fara tineeee!”.

Si pentru ca inspiratia lipseste, m-am decis sa scriu un altfel de articol. Vreau ca acest articol sa te ajute sa iesi in evidenta la petreceri, intalniri si tot ce vrei tu. Dupa ce-l vei citi, vei implora lumea sa te invite undeva doar ca sa le spui lucrurile interesante si „inteligente” pe care Bogdan le-a scris pe blog. Dar mai bine nu le spune ca stii chestiile astea de la mine, nu vreau sa primesc injuraturi si amenintari.

Sa purcedem, zic!

Stiai ca:

  • pinguinii au genunchi? Daca toata viata te-ai gandit la acest lucru, acum a venit si raspunsul. Da, au genunchi, doar ca sunt acoperiti de pene si puf. Presupun ca asa isi protejeaza ei incheieturile si articulatiile de frig. Bravo lor! Si ca sa nu zici ca te mint, uite dovezile irefutabile:

X-RAY KNEES SIDE VIEW X-RAYS KNEES

  • pestii dorm? Recunoaste ca cel putin o data in viata ti-ai pus intrebarea asta. Prima data cand m-am gandit la ea, eram in clasa a XII-a si ma pregateam pentru BAC-ul la Biologie. Profitand de ocazie, am intrebat-o pe profesoara de biologie daca pestii dorm. A inceput sa rada si a zis sa ma gandesc sau sa caut pe google si sa-i zic data viitoare. Acum, imi dau seama de ce a zis asta. La didactica ni s-a spus ca un profesor care isi pune elevii sa caute acasa, nu stie absolut nimic despre acel lucru. Rusine, profa, rusine! Si ca sa iti raspund la intrebare: Da, dorm. Doar ca nu dorm ca noi in pat si cu capul pe perna. Ei doar stau si atat. De multe ori crezi ca au murit. Un sfat: daca vezi un peste cu burta in sus, sa stii ca a adormit, doar ca pentru totdeauna.
  • numarul bacteriilor de pe pielea umana este mai mare decat numarul oamenilor de pe glob? Cand am auzit prima data asta, mi s-a facut scarba si nu mai atingeam pe nimeni. S-ar putea ca acest lucru sa-i bucure pe cei certati cu apa si sapunul. De ce sa se mai spele daca toata lumea are microbi? Nu-i logic?

1312070120774

  • Leonardo da Vinci putea sa scrie cu o mana si cu cealalta sa deseneze? Daca te credeai special pentru ca poti sa mananci cu o mana si cu una sa te joci pe calculator sau pe telefon, ei bine afla ca nu esti deloc asa. Imi pare rau ca a trebuit sa-ti dau eu vestea asta trista. Nu plange, inca mai ai timp sa-ti gasesti talentul. Asta daca ai vreunul…
  • in anii ’60 CIA a implantat microfoane, baterii si antene in pisici pentru a spiona ambasadele Rusiei? Se pare ca atunci nu exista PETA. Oricum, daca au facut-o atunci, de unde stiu ca pisica din fata blocului nu este de fapt un informator american? Stiam eu ca pisicile pun ceva la cale…
  • Rusia nu a considerat berea ca fiind alcool? Acest lucru s-a schimbat in 2011 cand au clasificat-o drept „soft drink”. Cred si eu, avand in vedere ca rusii mananca la micul dejun cereale cu vodka. Asadar, dragi prieteni, nu va mai laudati ca ati baut nu stiu cate beri, pentru ca sunteti niste pisicute inofensive. Demonstrati-va barbatia band cateva pahare de vodka ruseasca, nu ceai de hamei.
  • iti ia mai mult de 1000 de ani pentru a urmari toate filmuletele de pe Youtube? Sa va vad acum. Cine are tupeu sa faca asta? Ii dau 1000 de lei celui care reuseste acest lucru. Par eu genul de om care sa va traga-n piept?
  • Justin Bieber s-a numit la inceput Justina Bieber? Nu multa lume stie ca Justin Bieber s-a nascut de fapt, fata. Cu ajutorul unor hormoni si operatii costisitoare, Justina a devenit Justin. Pun pariu ca nu ma credeti. Bun, atunci ce ziceti de poza asta? Internetul nu minte niciodata, sau minte… Oricum, nu asta este important.

141656429

Data viitoare cand te vei duce la o petrecere, spune lucrurile astea. Toata lumea iti va aprecia cunostintele generale, in special fetele cand le vei spune adevarul despre Justin Bieber(on).

12 gânduri despre „Stiai ca?

  1. Azi l-am văzut pe..Justin la TV și mi-am amintit de ce ai spus tu. E probabil să fi rostit un adevăr bine ascuns 🙂
    În altă ordine de idei..nu pot decât să apreciez atenția acordată blogului. Și cititorilor. Cum a încercat, dragul de el, să dezlege atâtea enigme de prin mințile celor care îl citesc! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

