„Sunt George Enescu si mi s-a furat bagheta.”

george_enescu9(sursa poza: google si imaginatia mea)

Am ajuns in punctul in care chiar nu ma mai surprinde nimic. Oricum, cand te gandesti la Romania, automat iti vin in minte cuvintele: hotie, surpriza si mititei, dar cei din urma nu au legatura cu articolul de azi.

Cica un gainar din Buzau tot fura bagheta de dirijor din mana statuii lui George Enescu. Prima data cand am auzit stirea asta la care nu stii daca trebuie sa plangi sau sa razi, m-am gandit:”Iar i-a furat-o? Nu se mai opresc oamenii astia? A, stai, ca nu era aceeasi stire! Aia era statuia lui Eminescu si i se furase mana. Pana la urma, ce mi-e o mana, ce mi-e o bagheta? Ptii, astea-s semne ca se aproprie sfarsitul lumii. E clara situatia!”

Interesant este faptul ca cei responsabili de intretinerea statuii, au inlocuit de mai multe ori bagheta buclucasa, insa fara reusita. Teapa! Traim in Romania! Cand veti invata ca in Romania se fura orice? Daca ar fi in stare ti-ar fura si aerul pe care-l respiri. Stai, ca practic se intampla si asta…

Vazand ca bagheta tot disparea, au incercat sa aduca una de lemn. Sa vezi si sa nu crezi! S-a furat! Cu ce sa-si mai aprinda baiatul focul in soba lui de teracota care cel mai probabil a fost si ea furata? Tot circula un mit prin Buzau care spune ca daca furi bagheta lui Enescu, vei avea toata viata sanatate si bani exact ca Dan Bilzerian(daca nu stiti cine este Dan Bilzerian, dati o cautare pe google). Si ce s-a gandit baiatul? Sa vada daca este adevarata. Sincer, si eu astept cu nerabdare sa vad daca hotul se va imbogati. In mod sigur va ajunge in Parlamentul Romaniei, unde va incepe studiile la Facultatea de Mangleala si Hotie Nerusinata, dar la frecventa redusa. Daca ar fi la zi n-ar mai avea timp pentru hobby-ul lui: furtul baghetei lui Enescu.

A auzit el pe undeva ca vor aduce in schimb una de plastic si metal. Plasticul este bun la casa omului, iar fierul costa 2 lei/kg. Inca 30 de baghete si va face bani pentru o paine si o punga de seminte.

Am glumit destul. Ce se poate face in cazul asta? Raspuns: sa sudezi bagheta de statuie. Avantajul este ca bagheta va ramane acolo unde-i este locul si nimeni nu o va mai fura vreodata. Ce gluma buna! Se va fura cu tot cu statuie. Lucrul asta reprezentand si dezavantajul actiunii propuse de mine. Nu conteaza ce se intampla cu statuia atat timp cat bagheta ramane la locul ei, nu?

6 gânduri despre „„Sunt George Enescu si mi s-a furat bagheta.”

Lasă un răspuns

