Asteptare

Waiting...

Imi place sa vad modul in care oamenii isi traiesc vietile, imi place sa-i studiez si sa le vad reactiile in diferite momente. Daca vad o scena care mi se pare interesanta, scot camera sau telefonul, depinde ce am la mine si trec la treaba. Oricum, cea mai buna camera este cea pe care o ai la tine, asa ca nu conteaza ca ai dat 1000 de euro pe o camera, dar pe care o uiti mereu acasa.

Ce mi-a placut la aceasta scena? In primul rand, domnul din fata care isi rodea unghiile in timp ce isi astepta nevasta.

In al doilea rand, mi-a placut faptul ca banca si balustra formeaza o „poteca”, iar la capatul ei se pot vedea cei doi domni jucandu-se pe telefoane.

Pe scurt, cam asa arata oamenii in realitate. Nu este nimic rusinos, este ceva normal…

2 gânduri despre „Asteptare

Lasă un răspuns

