Cele mai ciudate si proaste reclame romanesti din 2015

 

Ati ramas vreodata blocati in fata televizorului gandindu-va de ce v-ati uitat la reclama care tocmai a fost publicata? Eu patesc asta aproape in fiecare zi. Nu stiu de ce, dar producatorii de reclame TV din Romania au o obsesie pentru reclamele prost facute sau de-a dreptul cretine. Probabil ca altii le-au „furat” ideile si acum nu mai stiu ce sa faca, asa ca apeleaza la neobisnuit, la amuzant spun ei, dar eu cred ca „penibil” s-ar potrivi mult mai bine.

Pe locul 5 in clasamentul meu, se gaseste reclama la Persil, dar puteti adauga orice reclama la detergent. Toate sunt la fel de penibile  (vezi reclama la Savex, cand cineva trebuie sa scoata de nicaieri o sticla de detergent fix in mijlocul unui eveniment important).

Draga producatorule, tu vrei sa-mi spui mie ca o femeie trecuta de 30 de ani, chiar crede ca un pusti este atat de interesat de un detergent de rufe? Pe bune? Ce sa mai zic de partea de la final cand tipa ia in mana cutia cu detergent si cu un zambet fals pe fata spune: „Detergentul meu preferat!” Pun pariu ca daca se duce cineva la ea acasa, o sa gaseasca o punga mare de Dero ascunsa dupa un colt.

Locul 4 este ocupat de „Farmacia inimii Catenaaaaaa!”

Catena este nelipsita din topurile cu cele mai proaste reclame romanesti de la Revolutie incoace. Pur si simplu reclamele lor sunt extraordinar de seci si false, intr-un cuvant proaste.

Anul asta au mai trantit o balega, imi cer scuze pentru limbaj, dar nu am gasit un termen care sa descrie aceasta reclama.

Doar cei doi dansatori din spate mai salveaza putin spot-ul publicitar. In rest, este plin de clisee spuse intr-un mod ciudat. La un moment dat, poti simti ridicolul situatiei. Mie asa mi se pare. Fiecare cu parerile lui, nu?

Pe locul 3 se afla reclama la AdePlast.

Si acum ma intreb daca tipul care s-a gandit la reclama asta a fost fumat sau beat. Este putin amuzanta, dar hai sa fim seriosi, ce pot vedea? Un tip cu fata de catelus traumatizat care vine cu un sac de adeziv lipit de burta? Asta este reclama?

Argintul este castigat de… hartia igienica Emeka!

Nu stiu daca am vazut ceva mai penibil de atat. Pe bune vorbesc. Tipii astia chiar vor sa ma convinga pe mine ca un tata normal la cap i-ar aduce copilului sau un pachet de HARTIE IGIENICA? Ce este in neregula cu lumea asta? Cand eram eu mic ma multumeam cu o ciocolata sau cu o jucarie, nu cu hartie igienica. Cred ca daca tata ar fi venit la mine cu o rola de hartie, as fi crezut ca-i arde de glume si n-a gasit de cine sa-si bata joc. Eu stiam ca pustii din ziua de azi sunt ciudati, dar sa-i multumesti cu niste hartie igienica, asta e chiar culmea.

Ce face fetita dupa ce vede pachetul? Vorbeste cu un urs panda dubios, probabil pedofil, care o duce intr-o lume imaginara plina de hartie igienica. Nimic ciudat, nimic ciudat…

Prin aceasta cale ii rog pe cei care se gandesc la astfel de reclame sa mai lase joint-urile cumparate de la colt de strada, nu de alta, dar chiar le dauneaza grav sanatatii. Mai sigur este prenandezul si in plus este mult mai ieftin.

Si am ajuns la locul 1. Pregatiti-va psihic deoarece va urma ceva care cel mai probabil o sa va distruga creierul! Best Jobs castiga locul 1 pentru cea mai proasta si enervanta reclama romaneasca din 2015! Felicitari!

„Cioburi, cioburi, cioburi! Mii de cioburi!” Asta am inteles prima data cand am vazut cancerul, gripa porcina, Ebola reclamelor romanesti. Ma enerveaza faptul ca pe parcursul reclamei timpul incetineste, iar cele 30 de secunde se scurg extraordinar de greu. Uneori am impresia ca am ajuns in Iad si ca voi fi silit sa urmaresc pentru o eternitate porcaria asta de reclama copiata. De ce spun ca este copiata? Pentru ca indivizii de la Best Jobs au preluat reclama de la japonezi. Daca nu ma credeti, urmariti filmuletul de mai jos:

C&C: Copiata si cretina. Cam astea sunt cuvintele care descriu cel mai bine reclama celor de la Best Jobs. Macar de-ar fi avut binevointa de a se gandi la ceva original, nu sa copieze ca nerusinatii o reclama de peste mari si tari. Ei se bazau pe faptul ca noi nu vom descoperi niciodata reclama originala, doar suntem niste prosti. Au uitat ca traim in epoca tehnologiei…

Lasă un răspuns

