Cat de diabolic poti fi?

Cat de departe poate ajunge rautatea oamenilor? Incerc sa raspund la intrebarea asta de foarte mult timp. Se pare ca unii sunt „construiti” sa faca rau si surprinzator, chiar se simt bine in momentul in care provoaca suferinta altcuiva. Tot sper ca se va face dreptate si ca Terra va scapa de capusele astea ordinare care ne distrug vietile. Nu pierd nimic daca sper…

De ce am inceput astfel? Pentru ca m-am saturat de gandirea primitiva a unor oameni. De fapt, cred ca daca folosesc termenul „primitiv” ii insult pe stramosii nostri, saracii…

Acum o saptamana, in timp ce invatam pentru un examen, am auzit zgomote facute de niste ciori. Nu le-am dat importanta si mi-am vazut de treaba. Am stat 5 minute, am stat 10, zgomotele nu incetau. Am avut proasta inspiratie de a scoate capul pe geam si de a ma uita in gradina din fata blocului. Ce mi-a fost dat sa vad acolo? Un pui de cioara care probabil se lovise, cerea ajutorul surorilor sale. Acestea, se tot invarteau pe langa micul pui si incercau sa-l ajute. Pana la urma, puiul a zburat putin pana la un gard. Totul era bine si prevedeam un viitor frumos pentru puiul ghinionist. Situatia s-a schimbat in momentul in care un individ in varsta si tare nenorocit, s-a dus pe langa locul in care se afla puiul. Fosila nenorocita a strigat la un prieten de-al lui si i-a spus asa: „Ba’ io-l omor p-asta! Vrei sa-ti arat? Vino la mine, ma’ panarama!”

A traversat strada, cu toate ca eu speram ca o masina sa-l sifoneze putin si a prins puiul amarat. N-am mai vrut sa ma uit, dar o parte din mine tot nu voia sa creada ca cineva poate fi atat de malefic. A luat puiul, l-a lovit de gard, i-a rupt gatul si l-a mai trantit o data de asfalt pentru a se asigura ca este mort. Am inceput sa strig si sa-l injur fiind deranjat de scena la care asistasem, dar se pare ca pe el nu l-a deranjat si chiar se simtea mandru de fapta comisa, laudandu-se in fata altor mosi cretini care stateau la bere si radeau de parca ar fi vazut o comedie. Cat de nemernic poate fi un om? Cum sa asisti la moartea unei vietati inofensive si nevinovate si tu sa razi ca un prost? Stau si ma intreb…

4 gânduri despre „Cat de diabolic poti fi?

Lasă un răspuns

