1 Iunie!

Este 1 Iunie si stau acasa! N-am mai stat acasa in aceasta zi de cativa ani. Oricum, nu ma voi bucura prea mult de ea  pentru ca Doamna Sesiune a decis sa vina de saptamana aceasta. O bucurie interioara imi trece prin tot corpul cand ii pronunt numele…

Se repede asupra mea precum un urs flamand din Brasov care vede un tomberon plin de „bunataturi” luate de la Selgros. Mda, deci o luna s-ar putea sa nu mai postez nimic. Nu ca v-ar parea rau, dar spun doar asa sa nu cumva sa apelati 112 si sa spuneti ca am murit. Intr-un fel o sa mor. O sa mor daca o sa fac restante si daca va trebui sa-mi sacrific vara si-asa compromisa.

Asadar, va urez si voua si copiilor vostri, o zi de 1 Iunie frumoasa si distractiva. Sa ne vedem cu bine dupa sesiune! 🙂

4 gânduri despre „1 Iunie!

Lasă un răspuns

