Top 5: Aplicatii gratis de editat fotografii

Deoarece din ce in ce mai multa lume a inceput sa fie interesata de fotografie, iar telefoanele actuale au sub carcasa camere capabile de a surprinde imagini de calitate, am decis ca azi sa va arat cinci aplicatii pentru Android care va vor schimba radical pozele din vacanta.

1. Adobe Photoshop Express. 

Photoshop-ul pentru mine, este cel mai sfant software de editat fotografii. Cu el imi fac treaba si pe PC, dar si pe telefon.
Photoshop Express, este foarte usor de folosit. Meniurile sunt intuitive si niciodata nu te vei intreba „Ce face butonul asta?”. Chiar daca nu esti un maestru in ale editatului, iti vei da seama imediat ce functie are fiecare buton.

Puteti alege dintr-o multime de efecte gratuite, dar daca acestea nu va mai plac, puteti cumpara altele foarte usor. Un alt lucru care mi-a placut la PS Express, este faptul ca pot schimba claritatea imaginii, aducand-o mai aproape de realitate.

2.  Autodesk Pixlr. 

pixlr

Nu m-am putut decide ce loc ar trebui sa-i ofer acestei aplicatii extraordinare. Chiar daca este pe locul doi, asta nu inseamna ca este mai proasta decat Photoshop. Pixlr ofera mai multe optiuni decat PS Express, iar majoritatea efectelor sunt gratis, plus ca puteti descarca altele tot gratis.

Autodesk Pixlr, se bate cap in cap cu Photoshop. Sunt curios cine va ceda primul.

3. Google Camera.

Google-Camera-icon

Recent am descoperit o aplicatie de la Google care are puterea de a-ti transforma camera telefonului intr-o camera DSLR(oarecum). Nu, nu sunt nebun. Cea mai interesanta optiune a acestei aplicatii este „fundalul incetosat”. Ce face acest fundal incetosat?  In momentul in care realizati o poza cu aceasta optiune activata, aplicatia va modifica imaginea astfel incat subiectul va iesi in prin plan, imitand astfel bokeh-ul specific aparatelor DSLR. M-am jucat destul de mult cu aplicatia aceasta si pot spune ca merita, dand rateuri rareori.

Un singur dezavantaj are: nu ruleaza pe telefoane mai vechi. Pentru a instala Google Camera, va trebuie Android 4.4 sau o versiune mai noua si un procesor capabil sa ruleze aplicatia fara probleme.

4. Lapse It. Time Lapse Camera.

lapseitpromo

In momentul in care am auzit de aceasta aplicatie, pur si simplu am inceput sa dansez de bucurie. In sfarsit puteam face si eu clipuri time lapse. In clipurile time lapse, totul se misca foarte repede, in timp ce camera nici macar nu se clinteste. Daca s-a miscat, adio filmulet!

Aceasta aplicatie va face la anumite intervale de timp o poza. Pentru a realiza un clip de cateva secunde, este nevoie de cateva zeci sau sute de poze. Este un proces care necesita timp si rabdare. Eu am realizat un astfel de filmulet cu vechiul meu telefon. O sa il postez mai jos.

Dezavantajul este ca nu puteti filma HD cu versiunea de baza a aplicatiei. Daca vreti sa filmati la calitate HD, atunci trebuie sa bagati mana in buzunar si sa scoateti 8 lei.

5. Color Splash Effect.

colors

Color Splash Effect va ofera posibilitatea de a izola o anumita culoare dintr-o fotografie. Aplicatia este simpla, intuitiva si interesanta. Bineinteles, puteti folosi si Autodesk Pixlr pentru a face acest lucru, dar Color Splash mi s-a parut mai buna.

Ca de obicei, exista si versiune full, dar care depaseste cu putin suma de 10 lei.

Lasă un răspuns

