Comic Con 2015

20150509_100705

Am ajuns intr-un final si eu la Comic Con! Asteptam de mult sa ajung, iar anul acesta s-a ivit ocazia. Bun, am sa va explic in cateva cuvinte ce inseamna Comic Con.
Comic Con este o conventie anuala la care participa creatori de jocuri/benzi desenate, artisti, actori, vedete ale internetului si fanii lor. De asemenea, exista si standuri de unde puteti cumpara suveniruri, carti si jocuri. Cam asta ar fi pe scurt definitia Comic Con-ului.
Conventia tine 3 zile, respectiv Vineri, Sambata si Duminica, insa eu am participat doar o zi, Sambata.
Ce am putut vedea? Ciudati. Multi ciudati, dar ciudati in sensul bun al cuvantului. De obicei, nu ma simt bine in aglomeratie, dar acolo fiind inconjurat de oameni cu aceleasi pasiuni, m-am simtit chiar ok.

7
La eveniment au fost prezenti baietii de la Creative Monkeyz, daca nu-i stiti, ei sunt creatorii celebrei serii animate „Robotzi”. Din cate am vazut au fost luati cu asalt de catre hoarda de fani inraiti. Chiar inainte sa plec din gara am vazut un pusti cu tricou Creative Monkeyz, deci va imaginati cat de iubiti sunt acei oameni.

20150509_102206
M-am bucurat enorm cand am vazut standul celor de la „HAC!”(Harap Alb Continua), creatorii unei benzi desenate pe care eu o ador. De acolo puteau fi cumparate toate numerele lor aparute pana acum, precum si tricouri, vinuri cu etichete speciale inspirate din basmele romanesti si multe altele.
Printre atractiile principale s-a numarat si celebrul „Tron de Fier” din Games of Thrones. Nu stiu de ce, dar am impresia ca toata lumea a participat la Comic Con doar pentru a se aseza o clipa pe celebrul tron al Westeros-ului. N-am rezistat tentatiei si am stat si eu la coada. Ma bucur ca nu am dat de o multime de oameni in fata mea pentru ca si acum as fi fost acolo. Altii in schimb, nu au fost la fel de norocosi si au nimerit cozi interminabile.
Langa tron, s-a organizat si un mic concurs de tras cu arcul, si acesta inspirat din Games of Thrones, unde am castigat…UN CAIET SI UN CREION(care probabil valoreaza 10 bani) Urzeala Tronurilor. Ce sa mai, incredibil premiul, insa ma multumesc si cu el.
HBO-ul si-a facut treaba bine anul acesta.

P1060223
Cam atat a fost mai interesant in pavilionul C1. In C5, a inceput nebunia. Au fost prezenti cei de la BenQ, Logitech si Blizzard cu ale lor Heartstone si Heroes of the Storm, amandoua jocuri foarte populare in momentul de fata. Am fost destul de dezamagit de baietii de la RIOT Games care nu au deschis stand anul acesta, insa League of Legends a dominat tot spatiul gamer-istic. Pentru League of Legends s-au realizat cateva concursuri si mini campionate de la care castigatorii plecau acasa cu premii interesante, cel putin asa zic eu…

P1060207 P1060209 P1060206

In aceeasi zona, isi aratau maiestria in manevrarea cumplitei arme, mouse-ul, jucatorii de Counter-Strike, intr-o competitie realizata de BenQ.

P1060211 P1060207
Tot acolo, dar la standul alaturat, se desfasura o alta competitie, dar de data aceasta de Mortal Kombat X, in schimb ce putin mai incolo avea loc un alt concurs de League of Legends organizat de ESL.

P1060205
Iesind din „nebunia” care imi dadea energie precum 20 de energizante baute la miezul noptii, in cealalta jumatate a pavilionului, se putea observa zona pentru board games. Acolo, am avut parte de o mica surpriza. La standul celor de la Games-Workshop, am fost invitat sa pictez(?) figurine din Dungeons and Dragons si Warhammer si dupa ce le terminam, puteam sa le iau acasa. Stai, ce? Chestii gratis? Sigur sunt in Romania?
Dupa ce mi-am distrus ochii de la atat de multa concentrare si dupa ce mi-am murdarit fiecare deget, am izbutit! Soldatii mei erau gata!

P1060195 P1060193 P1060192  P1060230
Vizavi de acest stand, se aflau si niste baieti talentati care au dat nastere unui joc extrem de interesant „Move Or Die”. Echipa din spatele jocului este formata din 2 OAMENI! Da, doar doi indivizi foarte talentati se ocupa de acest proiect. Daca sunteti interesati, jocul costa 40 de lei.

P1060224 P1060188 P1060187
De la Comic Con nu au putut lipsi concursurile de Cosplay, unde unii oameni se costumeaza in personajele lor favorite din reviste, seriale sau jocuri. Ce-i drept, unele au fost de-a dreptul spectaculoase, in schimb ce unele nici macar nu dadeau impresia ca au fost gandite macar.

6

In concluzie, participarea la Comic Con nu a fost o pierdere de timp sau de bani, am vazut si altceva, am vazut ca si romanii pot gandi precum vesticii si ca pot renunta la prejudecati daca vor, dar nu pot renunta la mici si la gratare. Cozile la mititei erau uriase.

P1060214
Mi-a placut sa fiu amenitat cu sabia laser, sa fiu imbratisat de o gorila uriasa mutanta si sa stau langa fete in armuri cu arme ascutite si mortale(vorba vine). Merita experienta!

P.S: Majoritatea fotografiilor au fost facute cu telefonul deoarece camera a decis ca nu prea vrea sa munceasca Sambata. Scuzati calitatea imaginilor.

PRO:

  • Tronul din „Games of Thrones”
  • Jocuri
  • Cosplays
  • Lume interesanta

CONTRA:

  • Caldura de nesuportat in unele locuri
  • Aglomeratie mare la orele pranzului
  • Cam putine standuri cu jocuri
  • Multi copii

20150509_134104 20150509_102017 20150509_102004 8 5 P1060213 P1060212 P1060216 P1060220 P1060221 P1060222

4 gânduri despre „Comic Con 2015

Lasă un răspuns

