Meleagurile „feisbuciste”

Dupa o pauza in care nu am mai putut scrie nici macar un rand, in sfarsit am o jumatate de ora libera. Deci, I’m back! Vreau sa scriu astazi despre noile tipuri de oameni care au aparut de cand Facebook-ul a devenit indispensabil precum aerul, apa si Acces Di(n)rect.
Firava voce din capul meu imi spune ca peste 2 ani vor aparea alte specii, deci, trebuie sa ma grabesc sa le inregistrez pe blog inainte sa apara altele.
Sa purcedem, zic!
1. Pit(z)ipoancele
Cum sa va explic eu voua? Pitipoancele au aparut in Romania prin 2000. Pana atunci, nu prea se stia cu ce se mananca. La figurat, mai canibalilor! Daca acum 15 ani nimeni nu le baga in seama, acum fetele au decis sa schimbe mediul. Au migrat pe…Facebook! Foarte bine, ati ghicit! Nu trece minut pe Facebook in care sa nu apara o poza cu o pitzi care-si etaleaza minunea de Aifon Sase Cai Frumosi, in oglinda clubului care se pare ca a devenit a doua casa(Hahahaa! Ce gluma buna! Intuitia mea imi spune ca are mai multe case.)
Oameni buni, tipele astea chiar nu gandesc inainte de a-si face o poza. Nu-si storc deloc dovlecelul. Vad ca se poarta selfie-urile in care apare maretul TRON. Ma refer la WC. Ca sa fie chestia mai nasoala, saracul nici macar nu apare in Check-in! Nu! Cineva sa le opreasca! In primul rand, se fac singure de ras. Nu este nimic sexy, nimic inteligent daca iti faci poza cu WC-ul. Daca asta cred ele, atunci ideea lor este putin, ehem, maro…
In al doilea rand, nu cred ca exista oameni carora sa le faca placere sa admire toaleta „bombei” in care isi petrec tipele respective seara. Nu intereseaza pe nimeni! Ca mai exista indivizi care dau like, asta este alta mancare de peste. Unii dau like doar pentru ca pitipoanca le-a fost colega de generala si isi aduc aminte ce bine isi petreceau ei pauza jucand lapte gros in baia fetelor. Exista multe povesti, dar pun pariu ca nu vreti sa le cititi.
2. Fanaticii religiosi
Daca pe restul ii mai inghit, pe astia chiar nu pot sa-i suport. Specia asta de oameni este formata din frustrati care sub anonimatul oferit de mediul virtual, incep sa propavaduiasca cuvantul lui Allah, Batman si multi altii. Sunt oameni care nu au primit suficienta educatie, nu si-au dezvoltat suficient gandirea logica, iar singurul lor scop este sa supere oameni din diverse locuri ale lumii cu toate porcariile lor extra-religioase. Mai rau este ca printre ei se afla si teroristi, pusi pe rele chiar si pe Facebook. Sa nu uitam ca multi tineri au devenit adepti ai gruparilor teroriste, tocmai pentru ca au vazut cretinisme pe retelele sociale. Pur si simplu, au fost spalati pe creier, sunt pierduti. Adio!
3. Troll-ii
Cea mai injurata categorie de oameni. Astia chiar nu au ce face cu timpul lor, iar scopul lor in viata este sa-i enerveze pe ceilalti. De multe ori ii poti vedea comentand la postarile devenite virale. Nu este greu sa-i observati. Trebuie doar sa va uitati la comentariul care a strans cele mai multe injuraturi. Mie, imi place la nebunie sa citesc toate porcariile scrise acolo. Am de ce sa rad.
Nu stiu cum sa va zic, dar cateodata chiar ii respect pe tipii astia. Pentru a troll-a bine, iti trebuie talent. Deci, trolling-ul poate deveni in cativa ani o arta. Nu radeti, ca este adevarat.
Oricum, ati scapat. Gata, s-a terminat! Puteti pleca linistiti la televizor acum…

2 gânduri despre „Meleagurile „feisbuciste”

  1. Bravo! Citit cu mult interes! Trimite toți feisbușii la poeziile mele…sumeriene! În felul acesta vor învăța ceva ecuații filosofice și n-or mai face răutăți…Ha,ha! Ce-mi place cum scrii!! Păstrează articolele. Poate ieși o carte interesantă de sociologie, sau…

    Apreciat de 1 persoană

    1. Haha, multumesc! O sa-i trimit. Am citit ieri cat am avut pauza, doua poezii de-ale dumneavoastra. Mi-au placut. As fi vrut si eu sa fi avut talent la poezie, dar natura nu da la toata lumea acelasi talent. Multumesc pentru vizitele si gandurile bune!

      Apreciază

Lasă un răspuns

