In seminar

Bun, iata-ma in timpul seminarului. Simt ca plictiseala ma macina incet, simt ca mi se stafideste creierul!
Tot feluri de ganduri imi invadeaza mintea precum o gramada de pensionare la deschiderea unui supermarket nou.
„Pfoaaa! Mor! Cineva sa ma scoata de aici, va implor! Hey, stai putin ca am net pe telefon… Hmm, ia sa vad ce se mai intampla pe facebook. Mda, nimic important, imi dau log out si intru sa citesc niste stiri. Orice as face, ar fi mult mai interesant decat seminarul. Mai bine as rezolva cateva probleme de matematica.
Gata, s-a incarcat site-ul! Buuun, pitipoance, fotbalisti semi-retardati, politica de doi bani, ANAF…
Las-o incolo de treaba, inchid netul ca-l consum degeaba.
Ups! Sa ma uit la profa, altfel o sa spuna ca dorm. LOL! Ce plictiseala, nu zice nimeni nimic. Aoleu, s-a uitat la mine, m-a observat ca-s paralel! Te rog sa nu ma intrebi ceva, te rog sa nu ma intrebi ceva… Perfect, a trecut la alta chestie!
Mai bine-mi pun mana la barba sa creada ca ma gandesc la ce spune. Si ca sa creada ca intr-adevar rumeg informatia, mai bine ma uit pe geam si imi frec barba in acelasi timp. Interesant, uite o cioara care ma priveste! Ce faci pasarica? Cred ca am innebunit. Am inceput sa vorbesc cu pasarile. Hehe, de ce se uita asa? Ce o gandi micuta faptura? Oare mi-o simti suferinta? Neaah, probabil ca o doare un cal maiastru, vorba lui Stanescu. Cel mai probabil rade de mine si imi face in ciuda ca ea e afara si poate zbura unde doreste. Bine, cioaro, mai vorbim noi peste o ora!
Ce o mai zice profa? Mai bine ma uit la ea, altfel o sa se prinda ca zburd pe campiile fantastice ale mintii mele.
Mdea, nimic interesant. Oare din ce era format un atom? Oare era format dintr-un nucleu si un camp electromagnetic? Pana la urma, ce ma intereseaza? Nu-s inginer, sa invete ei!
Hopa! De ce scrie toata lumea? Mai bine iau pixul in mana si mazgalesc si eu ceva pe hartie. Ma’, dar ce scriu astia asa interesati? S-a uitat iar profa la mine. Probabil ca banuieste ceva. Mai bine ies din transa asta, si scriu ceva. Pana la urma, mai am suficiente cursuri in timpul carora sa-mi explorez cavernele mintii.”
Si dintr-o data ma trezesc pe scaun, putin pierdut de parca as fi ajuns intr-un loc pe care nu-l mai vizitasem inainte…

Lasă un răspuns

