Pasta de dinti si romanul

Dupa cum bine stiti, romanul nu este mare consumator de pasta de dinti si sapun. Ultimele sondaje arata ca un roman consuma pe an un tub si un sfert de pasta de dinti. Cum este posibil asa ceva? Si noi care vrem sa fim considerati cetateni europeni…
Cand am intrebat un om de pe strada daca a folosit vreodata pasta de dinti, am primit urmatorul raspuns:” Pasta de dinti? Ce-i aia? Aaaa, e chestia aia care miroase a menta? Da, domnisorule, stiu ce e. O mancam cu paine dimineata, intinsa pe o franzela si cu o felie de parizer, este nemaipomenita! Nevasta-mea ma tot batea la cap, sa cumparam si noi pasta de dinti, ca toti gospodarii. Intr-o zi, cand m-am dus la alimentara din colt, am zis sa cumpar si eu un tub. Doar asa, sa vad ce gust are. Cand am ajuns acasa, nevasta-mea ma tot dispera ca ne trebuie ceva cu care sa o intindem. I-am trantit doua palme peste fata si i-am zis sa aduca cutitul de pe veranda. Cand am gustat intaia oara, nu ne-a placut, da’ dupa aia am incercat cu paine. Nevasta-mea, care e mai desteapta decat mine, ca a facut si clasa a opta, mi-a spus ca trebuie mancata cu salam ca sa-i acopere mirosu’. Cica asa a vazut ea la Veta lu’ Nespalatu’…
Am inceput sa o mancam asa in fiecare dimineata, da’ nu puneam mult. A citit muierea ca pe ambalaj scrie sa folosesti putina, cam cat un bob de mazare. Si pana la urma, nici nu am bani sa cumpar de mai multe ori pe an.”
Lasand gluma la o parte, este adevarat. Romanii consuma foarte putina pasta de dinti, si isi schimba periuta de dinti, asta daca au una, o data la ZECE ANI! Acum, nici nu vreau sa imi imaginez in ce hal poate arata o periuta de zece ani, dar presupun ca arata ca noua din moment ce nu a vazut decat de doua ori cavitatea bucala a individului/individei.
Nu stiu cum pot trai tinerii in modul acesta. Tu ca tanar, nu te simti prost(daca esti nu ai cum sa te simti) cand vorbesti cu cineva, iar respectivul muta imediat capul in speranta de a respira aer curat? Unii oameni prefera sa traga in ei smog decat sa miroasa gura unui individ care tocmai ce a terminat de mancat o ceapa mare si o bucata zdravana de slaninuta de porc. Smogul nu-ti afecteaza parul din nas si nu risti de a te imbolnavi de calvitie nazala.
Oricum, scopul articolului era altul. Chiar nu voiam sa intru atat de mult in detalii, dar asta e…
Stiati ca patratelul de pe tubul de pasta de dinti arata cat de „naturala” este pasta respectiva? Ei bine, fiecare culoare are o semnificatie:
Verde: Naturala
Albastra: Naturala si Medicinala
Rosie: Naturala si Chimicala
Neagra: Pur Chimicala

Data viitoare, incercati sa tineti cont de aceste lucruri. Dar, trebuie sa va spun ca este ingrozitor de greu…

2 gânduri despre „Pasta de dinti si romanul

  1. Faza naşpa e că mulţi dintre cei pe care i-ai descris nici nu-şi dau seama de „mireasma” pe care o împrăştie în jurul lor atunci când vorbesc şi, mnah, e cam aiurea să le zici ceva. Nu de alta, dar nu poţi şti ce reacţie poate avea un om a cărui igienă personală e la nivel de Ev Mediu! :))

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

