Kingsman- Scurta recenzie

kings

Ieri am avut ocazia sa ajung la filmul Kingsman. Filmul s-a lansat in Romania pe data de 13 februarie anul acesta, deci, n-am intarziat asa de mult. Oricum, sa va povestesc pe scurt povestea filmului, fara sa va dau spoilere: Kingsman este o agentie super secreta de spionaj, care dupa ce a ramas fara un membru, cheama la probe cativa adolescenti, printre care se afla si micul Eggsy, un tanar obisnuit din Marea Britanie, cu o viata destul de grea. Cu toate ca s-a descurcat bine la majoritatea probelor date de cei de la Kingsman, Eggsy nu va fi acceptat. Daca veti urmari filmul veti vedea de ce, altfel eu nu va spun(hehehe). Ca in orice film de acest gen, exista intotdeauna un raufacator, un infractor. Ei bine, in acest film, raufacatorul este Valentin, un miliardar excentric, interpretat de Samuel L.Jackson. Domnul Valentin incearca sa creeze o noua era, o era in care elita omenirii va fi singura care va supravietui. Pentru a realiza acest lucru, Valentin, doreste sa ii faca pe oameni sa se ucida intre ei. Cum va realiza asta? Foarte simplu: intr-o fabrica uriasa de-a lui, incepe sa produca miliarde de cartele SIM, pe care le va oferi gratuit fiecarui om de pe planeta. Nimic dubios pana acum, nu? Nu este chiar asa, pentru ca acele cartele SIM odata activate de Domnul Valentin, incep sa emita niste unde care schimba comportamentul oamenilor, transformandu-i pe toti in niste criminali cu sange rece, fara ratiune si fara sentimente.
Lui Eggsy i se da sansa de a se alatura organizatiei de spionaj, iar impreuna cu un agent, vor reusi sa se strecoare in ascunzatoarea lui Valentin, unde se aflau si cele mai importante persoane ale planetei. Dupa multe obstacole, Eggsy va reusi sa il omoare pe miliardar, si sa le detoneze la propriu capetele celor aflati acolo. De ce, veti vedea daca va veti uita la film.
In concluzie, Kingsman este un film destul de reusit, cu actori buni, muzica si efecte speciale de exceptie, si merita sa iti petreci o seara de sambata sau duminica in compania lui. Va dau un singur sfat: nu este genul de film la care sa mergi cu prietena, mai ales daca lesina cand vede un strop de sange, si categoric nu vreti sa mergeti impreuna cu cei mici.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica: