Ziua in care Facebook s-a oprit

soc1

SOC SI GROAZA! In dimineata aceasta, celebra retea de socializare, devenita deja indispensabila pentru unii oameni, nu a putut fi accesata pentru cateva ore. Imi dau seama ca deja stiati despre acest lucru(degeaba dati din cap si negati, va simt!).
Va imaginati ce „extorsiune a unui degajament” s-a produs in capul miilor de liceeni din Romania? Va dati seama cum au suferit saracele suflete? Pai fara „Feisbuc” cum si-ar mai da seama admiratorii cand se trezesc, sau cand se spala pe dinti? Cica ultima fita pe Facebook este sa-ti dai check-in pe WC. Asa am auzit…
Atat de mare a fost socul, incat majoritatea s-au apucat de invatat, si chiar au mers la liceu dupa ani de stat degeaba si mancat banii parintilor. Unii liceeni de clasa a 12-a chiar au izbucnit in lacrimi cand si-au vazut colegii de clasa imbatraniti. Iata declaratia unuia: „Deci, yo, mie numi vine sa cred ca colegii mei au inbatranit atata de mult in timpu asta scurt, dupa parerea mea. Park mai ieri eram in clasa a noua shi qiuleam de la ore cand prosti statea sa invete. Cine sa invete, domnu’ cand tara nare bani si copi mor de foame? N-are si ei o shaworma ceva, sa haleasca si ei k oameni.”
Dupa ce l-am intrebat daca a invatat pentru Bacalaureat, acesta mi-a raspuns astfel:”Bacala… Bacalareaut, Balacalureat, ptuuuu! Mai dao domnu’ de aici! Ce ma ei pe mine cu limbi straine? Cemi trebe mie limbi straine cand stie romana? Copii mor de foame, n-are si ei o shaworma, cum se poa’ asa ceva, scoala ne trebe noua?”
Va imaginati ca n-am mai continuat interviul din moment ce tanarul respectiv, nu o sa ii dau nume, Giovanny, a inceput sa se supere asa tare. De ce i-am adresat astfel de intrebari incomode? L-am facut sa sufere pe bietul copil…
Altii, chiar aveau de gand sa recurga la sinucidere. Cum sa mai traiasca ei intr-o lume fara Facebook? Cum sa traiesti cand nu vezi ultima poza a Biancai Dragusanu, sau ultimul „hit” al lui Salam?
Nici nu vreau sa imi inchipui ce s-ar fi intamplat daca si Youtube-ul s-ar fi oprit brusc. In mod sigur in Gara de Sud as fi vazut indivizi imbracati dubios, cu paltoane lungi, care strigau „Salam akbar!”.
Voi ce ati facut in dimineata aceasta? 😀

9 gânduri despre „Ziua in care Facebook s-a oprit

Lasă un răspuns

