Pasiunea mea: Fotografia

albina4w -Sunt destul de mandru de fotografia asta. In ziua aceea mi-am infruntat si teama de albine.

Inca de mic am fost atras de lumea fotografiei. Imi aduc aminte de momentul in care am luat in mana prima camera. Daca imi amintesc bine era o camera destul de veche pe film, Smena, parca. Nici nu pot descrie sentimentele care m-au napadit in acel moment. Eram extrem de curios, dar in acelasi timp aveam emotii mari. Cand te vezi cu un aparat necunoscut in mana, n-ai cum sa stai neimpresionat. Nici macar nu stiam cu ce se mananca. Apasam doar pe butoane si speram ca ceva sa se intample. In ziua de azi, camera nu mai exista, este disparuta de multi ani si nici acum nu stiu pe unde ar fi.
Acum, am 20 de ani si nu mi-am pierdut interesul pentru acest domeniu. Sincer sa fiu, m-am apucat mai serios de fotografie pe la varsta de 18 ani. Pana atunci credeam ca fotografia se face doar apasand pe un buton, in timp ce lasai aparatul sa faca toata treaba. La 18 ani, am inceput sa citesc mai mult, sa invat cat de mult puteam despre arta fotografica, despre compozitie si reguli. Nici dupa 2 ani nu stiu mare lucru. In fotografie, spre deosebire de alte domenii, nu poti invata imediat secretul fotografiei perfecte. Acest lucru necesita timp, rabdare si multa munca. Bineinteles, de multe ori trebuie sa iti asculti si instinctul…
Azi imi fac treaba cu un aparat foto drag mie. Nu este varf de gama, nu este nici macar DSLR. Este o compacta micuta, dar care are o valoare sentimentala mare, fiindca este prima mea camera si fiindca mi-a fost oferita drept cadou in ziua de Craciun de catre parintii mei.
Au fost momente in care am zis ca ma las de fotografie tocmai din cauza aparatului. Eu invatand tot mai mult despre arta fotografica, chinuiam din ce in ce mai mult micuta camera, care nemaiputand tine pasul cu mine, ceda cateodata, inchizandu-se brusc, sau miscandu-se foarte greu. Totusi, cate poti sa-i ceri unui aparat vechi de 5 ani? Toate fotografiile pe care le puteti observa pe contul meu de Flickr, sunt realzate cu acel aparat. Cateodata imi ies, cateodata nu. Asta este viata. In fotografie, 90% dintre pozele facute, sunt proaste, iar restul asteapta sa fie procesate.
Va veni si un upgrade, dar deocamdata imi fac de lucru cu micuta mea camera. Va promit ca primele poze facute cu noul aparat, vor fi publicate prima data aici, pe blog.

Lasă un răspuns

