D’ale lui Vigo

Nu credeam ca este posibil sa gasesc un oras mai nebun decat minunatul Ploiesti, care se intampla din fericire, sau din nefericire, sa fie si orasul meu natal. Cand credeam ca nu exista asa ceva, viata mi-a scos in cale Vigo. Un oras frumos, colorat, cu o arhitectura minunata si cu oameni ciudati.
Orasul merge pe principiul „let me fuck your mind!”. De ce? Pentru ca intr-o zi insorita de toamna(zilele de toamna sau de iarna insorite in Galicia, sunt adevarate motive de bucurie), m-am gandit sa cobor pe o straduta. Zis si facut! Doar ca peste 20 de metri a trebuit sa urc din nou/iar, depinde cum vreti sa priviti problema. „Asa si?” probabil ca va intrebati.Problema este ca am coborat o straduta si am urcat trei. Cum este omeneste posibil sa se schimbe altitudinea atat de mult in doar 20 de metri? Ma rog, am trecut acest incident cu vederea.
Pentru ca articolul incepe sa devina insipid, incolor si inodor, voi prezenta cateva tipuri de oameni intalnite aici:

1. Batraneii extrem de fericiti.
happy-old-lady

Pensionarii spanioli au un chef de viata nebun si nu vorbesc tampenii. In fiecare seara, se parfumeaza, isi pun cele mai bune haine si ies cu „gagica” la plimbare. Ba chiar se tin de mana si daca asta n-ar fi de ajuns, se si pupa! Imi imaginam intr-o seara un cuplu plimbandu-se prin parc, iar in spatele lor niste batranei pusi pe sotii, care strigau:”Pup-o, maaaaa!” Chestia n-are haz daca nu inchideti ochii si nu incercati sa vizualizati niste pensionari mergand in baston si razand cu proteza pana la urechi.
Oricum, este un adevarat soc sa vii dintr-o tara in care batranii sunt tratati mai rau decat cainii, iar singurul lor rol in societate este sa dea cu sapa de dimineata pana seara, intr-o tara in care pensionarii au mai mult chef de viata decat tinerii. Probabil ca acest lucru arata faptul ca ei constientizeaza ca viata este trecatoare si trebuie sa profite cat mai mult de timpul petrecut pe acest pamant.

2. Swagg-erii.
images

Cum sa ii descriu? Aa, stiu! Swagg-erii sunt cocalarii nostri. Cum ii poti observa? Pai, in primul rand, dupa mers. Merg extrem de incet si foarte clatinat, de parca ar avea ceva infipt in posterior.
In al doilea rand, poarta tricouri inscriptionate „Sexy bitch”, „De puta madre” si scorpioni aurii. Sa nu mai vorbim de curele…
Daca n-ai curea cu semnul dolarului, traiesti degeaba pe acest pamant, iar singura ta sansa de scapare, este sa gasesti o insula in mijlocul Pacificului, unde poti sa mori in liniste, in timp ce o maimuta danseaza Gangnam Style pe ramasitele tale.

3. Alergatorii.
can-stock-photo_csp21352141

In viata mea n-am vazut atat de multi oameni care alearga. Nu este nimic rau in a face sport. Bravo lor! Doar ca unii exagereaza cateodata si nu stiu cand sa se opreasca. De exemplu, sa alergi in mijlocul furtunii, mi se pare o prostie. Sunt extrem de multe sali de fitness unde pot sa alerge si totusi sunt slab populate. Poate ca nu inteleg eu…
Oricum ar fi, un singur alergator m-a facut sa rad in hohote. Este vorba despre un barbat la vreo 40-50 de ani, care a uitat, sau n-a vrut, sa-si puna pantaloni pe el. Bun, alergi fara pantaloni. Dar sa uiti pana si chilotii? Sincer, nu cred ca exista cineva in lumea asta caruia sa-i placa sa vada un cretin alergand prin parc, cu veveritoiul nud.

4. Cersetorii.
romanian-begger-stockholm-1

Le puteti ghici nationalitatea? Aveti dreptate! R(r)omani!
Nici aici nu am scapat de ei. Sunt peste tot! Nu cred ca mai exista vreun loc de pe planeta asta unde sa nu dai de minunatii nostri concetateni, certati cu munca.
Nici nu-i mai descriu. Ii stiti deja.

5. Oamenii cinstiti
.

In timp ce la noi in tara aceasta specie de oameni este pe cale de disparitie, numarul indivizilor nedepasind 3000, in Spania, este in continua crestere.
Sa presupunem prin absurd ca te duci la magazin, si uiti restul(daca esti roman, asta nu prea se intampla), vanzatorul striga dupa tine, ba chiar te si bate pana il iei. Nu conteaza ca ai uitat 1 cent, sau 10 euro, bataia are acelasi gust.
Taximetristii sunt cei mai rai. Ei nici macar nu te lasa sa cobori din masina pana nu iei restul.
In Romanica, ai noroc daca iesi din masina. Sa mai ai si pretentie la rest, deja este bataie de joc.

Ce parere aveti? Suntem diferiti, sau asemanatori?

romania_flag_26205800

transfer-uk-pension-to-spain

Un gând despre „D’ale lui Vigo

  1. Suntem asemanatori . Si la noi se plimba de mana, pe cuvant, i-am vazut vara, la mare . Si la noi sunt cersetori, si chiar mai tupeisti decat acolo, se alearga la fel pe plaja din Vama :))), cat despre vanzatori, crede-ma, am uitat sa iau restul de la o bancnota de 200 de lei, si am primit restul a doua zi . Ma pandea sa ma vada, ca eu inca nu realizasem . Totusi, ca peste tot, avem ,,di toate” :))))

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

