Experienta Erasmus 3

Cand zici ca nu se poate intampla nimic rau, atunci se intampla. De ce am ales sa incep povestirea astfel? Deoarece mi se pare ca nimic nu-mi iese. De fapt, nu mi se pare, chiar asa e! Dupa ce Vigo mi-a oferit drept cadou, o raceala de toata frumusetea, a venit randul profesorilor sa imi traga o palma sanatoasa peste ceafa. Nu mai pot participa la unele cursuri, pentru ca am ajuns prea tarziu, iar grupele deja s-au format. Dar stai putin! Nici macar nu este vina mea ca am ajuns asa tarziu. Persoanele vinovate sunt in Romania. Nu voi da nume, dar sunt sigur ca acest articol va ajunge si la ele si chiar vreau sa afle prin ce porcarii trec eu aici. Multumesc mult!
Bun, acum ca mi-am spus oful, voi incepe sa povestesc si lucrurile bune: este in sfarsit SOARE! Nu credeam niciodata ca imi poate fi atat de dor de soare. Dupa aproape o saptamana in care a plouat 23/24, in sfarsit a iesit si soarele pe strada mea. Am profitat de o astfel de zi, si am vizitat un parc in care am vrut sa ajung inca de cand eram in Romanica. Vorbesc despre Parque do Castro. Un loc superb, din care poti vedea orasul, imprejurimile si Oceanul Atlantic. Spre deosebire de Pacific, de aici n-a iesit un peste mic…
Dupa ce treci de o poarta uriasa, pasesti intr-un loc superb, cu pomi de cateva sute de ani, flori extrem de frumos colorate, si mai ales, parfumate, tunuri si sculpturi care iti aduc aminte de perioada de glorie a fortaretei. Se pare ca am uitat sa precizez ca in mijlocul parcului, sus, pe un munte, se afla o fortareata din secolul XVII. Peisajul de acolo iti taie rasuflarea. Inca de la intrarea in parc, iti dai seama cat de mic si firav esti fata de pomii seculari si impunatoarele ziduri ale fortaretei.
Din peisaj nu lipsesc obiectele si sculpturile religioase si nici micile lacuri cu nuferi delicati.
Cand am coborat, am constatat cu stupoare ca am ajuns in locul in care avusese loc Oktoberfest. Cat cautasem strada aia… Bun, chiar perfect! Am ajuns la festival cu o zi intarziere…
Cam atat pentru moment, mi se termina bateria la tableta. Sa aveti o zi buna! 🙂

10708116_853238041406451_1368868639_n-1

Lasă un răspuns

