Experienta Erasmus 2

Hey, hey, hey! A trecut destul de mult timp de cand nu am mai scris. Motivul este evident: nu am avut wifi. Norocul meu ca facultatea ofera fiecarui student cate un username si o parola pentru reteaua de wifi. Un motiv in plus sa te duci la facultate(hehe).

S-au intamplat multe saptamana aceasta. Am vazut locuri care vor ramane cu mine pana la sfarsitul vietii, dar la cursuri tot n-am fost. De ce? Pentru ca responsabila noastra este la facultate doar 2 zile pe saptamana si noi n-o prindem deloc. Scriu articolul asta in timp ce o astept…

Sambata am decis sa mergem sa admiram oceanul. Ar fi fost pacat sa nu-l fi vazut, din moment ce Vigo se afla exact langa Oceanul Atlantic. Din pacate, nu pot insera poze acum, dar voi reveni cu ele cat de curand posibil.

Nu prea am avut parte de vreme buna. Dupa ce ne-a prins ploaia exact in varful unor stanci, in timp ce oceanul facea spume, Mamei Natura i s-a facut mila de noi si ne-a dat soare.

-„Mda, multumim, Mama Natura!” am tipat noi.
Tot raul spre bine, pentru ca exact atunci avea loc „La vuelta”, turul Spaniei. Bun! Uite asa mi-am mai bifat ceva pe lista…

Duminica, am vizitat o mosie, acum transformata in muzeu si parc, numita Parque Quinones de Leon. Gradinile mosiei au fost cele mai interesante. Printre plantele intalnite acolo, cele mai remarcabile au fost: bambusul si eucaliptul. In mijlocul unei mini paduri de eucalipt, aerul este incredibil de curat. A fost cam singura data cand am simtit ca respir.
Arhitectura secolului XX, este superba. Prea mult bun gust intr-un singur loc. Exact ca in Romania.(ce gluma buna, nu?)

Luni, am simtit chemarea Orasului Vechi. Stradutele extrem de vechi si prafuite, parca spuneau cate o poveste fiecarui turist pierdut. Oarecum, semana cu Brasovul, dar a meritat fiecare minut petrecut acolo. Mai trebuiau niste muzicieni si niste bufoni(nu ca n-as fi eu unul), ca sa simt ca sunt in antichitate.

In mare, am avut parte de zile frumoase si insorite. Sunt curios sa aflu cum se desfasoara cursurile si cum se comporta profesorii. O sa revin cu noi informatii. Bye!

P.S: Dupa cum observati, articolele sunt scrise ca intr-un jurnal. Si exact asta fac. Blog-ul tine loc vechiului jurnal. Bineinteles ca nu voi scrie toate lucrurile personale, doar o sa fac un rezumat al lucrurilor interesante. Gata, nu va mai retin. Pa!

Lasă un răspuns

