Experienta Erasmus 1

Hola amigos! In sfarsit am gasit si eu timp si mai ales Wifi, sa scriu cate ceva despre primele zile petrecute in Vigo, Spania. Imi cer scuze pentru eventualele greseli de ortografie, deoarece scriu acest articol de pe tableta, iar procesul este foarte greoi. Nici nu stiu cu ce sa incep. Sunt atat de multe lucruri pe care le-as putea scrie…
Toata aventura a inceput in momentul in care eu si Andrei, coleg de facultate, am decis sa ne inscriem in programul Erasmus. Dupa foarte mult stres si multe drumuri pe la facultate, notari si profesori, am reusit sa plecam. Drumul a fost destul de greu, dar, am ajuns cu bine. Vigo este superb. Este genul acela de oras de care nu ai vrea sa te desparti. Strazi pline de magazine, oameni super de treaba, peisaje uimitoare, mancare extraordinara si multa voie buna. Primele zile au fost cele mai grele. Personalul hotelului la care am stat, a fost extrem de primitor, iar conditiile mi-au depasit orice asteptare. Dupa 2 zile de stat la hotel, timp in care am cautat ca nebunii chirie, salvarea noastra a fost Marius, un roman care lucreaza de ceva timp in Spania si care a fost extrem de amabil cu noi si ne-a ajutat cu tot ce aveam nevoie incepand cu: un apartament, farfurii si alte obiecte de uz casnic.
Univeristatea din Vigo este situata in afara orasului, prin munti. Ce m-a impresionat cel mai mult, a fost arhitectura. Cladirile arata de parca au fost luate din niste filme SF. Biroul responsabil cu programul Erasmus, se afla intr-o cladire in forma de OZN. Campusul este ca un mini orasel. Atmosfera este foarte lejera, toti studentii iti zambesc si te ajuta, chiar daca nu stiu engleza, iar peisajul este superb. Au pana si teren de squash, piscina, sala de fitness si cred ca mai sunt si altele, dar inca nu le-am gasit.
Cam atat pentru moment. Voi reveni cand voi gasi internet. Aici internetul este foarte scump si foaaaaarte lent. Un giga de net costa 7 euro, iar de routere nici nu te poti apropia din cauza abonamentului exagerat de scump.
10695351_843955682334687_1630457808_n

Lasă un răspuns

